Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGryshchenko, S. I.en
dc.date.accessioned2024-12-07T20:25:58Z-
dc.date.available2024-12-07T20:25:58Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationGryshchenko S. I. Methodology for monitoring the financial condition of enterprises in the tourism industry = Методика моніторингу фінансового стану туристичних підприємств [Текст] / S. I. Gryshchenko // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 3 (20). - С. 36-42.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28288-
dc.description.abstractВ статті представлено результати оцінки фінансового стану підприємств індустрії туризму. Визначено та обгрунтовано, що кількість показників, яка використовуються у стандартних методиках фінансового аналізу, створює методичні труднощі їх системного розгляду для туристичних підприємств. Виокремлено та рейтинговано критерії для базисної комплексної методики моніторингу фінансового стану туристичних підприємств; при розрахунках враховано оперативність і комплексність, відсутність надмірної трудомісткості та чітка інтерпретація показників і їхніх значень. Акцентовано увагу на важливому моменті життєдіяльності туристичних підприємств, це стосується особливостей урахування чинника сезонності під час організації планового процесу туристичної компанії. Під час визначення переліку показників для моніторингу та розроблення системи ранжування враховано інформацію про реальний стан туристичних підприємства та інвестиційну привабливість досліджуваних об'єктів господарювання. Запропонована методика моніторингу фінансового стану підприємств туристичної галузі є найбільш прийнятною для бюджетування, оскільки дозволяє чітко та оперативно оцінити динаміку фінансового стану суб’єкта господарювання як на різних рівнях господарської діяльності, так і в умовах зміни внутрішнього і зовнішнього середовища, дає комплексну характеристику стану та перспектив розвитку галузі в цілому. Запропонована в дослідженні авторська методика моніторингу фінансового стану туристичних підприємств може бути універсальною за своєю основою для оцінки фінансового стану об'єктів індустрії гостинності.uk
dc.description.abstractThe article presents results of assessment of the financial state of tourism enterprises. It has been determined and substantiated that the number of indicators used in the standard methods of financial analysis creates methodological difficulties in their systematic consideration for tourism enterprises. The criteria for the basic comprehensive methodology for monitoring the financial condition of tourism enterprises are allocated and rated; the calculations take into account the efficiency and complexity, lack of excessive labour intensity and clear interpretation of indicators and their values. Attention is focused on an important aspect of the life of tourism enterprises, which concerns the peculiarities of taking into account the seasonality factor in the organisation of the planning process of a tourism company. When determining the list of indicators for monitoring and developing a ranking system, information on the real status of tourism enterprises and the investment attractiveness of the studied economic entities is taken into account. The proposed method of monitoring the financial condition of enterprises in the tourism industry is the most acceptable for budgeting, since it allows you to clearly and quickly assess the dynamics of the financial position of an economic entity both at different levels of business activity and under changing conditions of the internal and external environment, and gives a comprehensive description of the state and prospects for the development of the industry as a whole. The author's own methodology for monitoring the financial condition of tourism enterprises proposed in the study can be universal in its basis for assessing the financial condition of hospitality industry facilities.en
dc.languageen
dc.subjectіндустрія гостинностіuk
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectтуристичні підприємстваuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectфінансовий станuk
dc.subjectфінансовий аналізuk
dc.subjectфінансовий моніторингuk
dc.subjectфінансовий менеджментuk
dc.subjecthospitality industryen
dc.subjectinvestment attractivenessen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjecttourism enterprisesen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectfinancial conditionen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectfinancial monitoringen
dc.subjectfinancial managementen
dc.titleMethodology for monitoring the financial condition of enterprises in the tourism industryen
dc.title.alternativeМетодика моніторингу фінансового стану туристичних підприємств
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorГрищенко, С. І.uk
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 3 (20)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2024.3.4
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2024_N3(20)_P036-042.pdf241,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.