Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28226
Назва: The stylistic features of the design of posters of the Xi'an Film Studio
Інші назви: Стилістичні особливості оформлення постерів Сіаньської кіностудії
Автори: Yang, Yi
Dubrivna, A.
Ключові слова: Сіаньська кіностудія
дизайн плакатів
китайський стиль
колір
традиція
історико-культурний контекст
Xi'an Film Studio
poster design
Chinese style
color
tradition
historical and cultural context
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Yang Yi The stylistic features of the design of posters of the Xi'an Film Studio = Стилістичні особливості оформлення постерів Сіаньської кіностудії [Текст] / Yi Yang, A. Dubrivna // Art and Design. - 2024. - № 3 (27). - С. 134-142.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є з'ясування художніх особливостей, стильових характеристик та наявних недоліків у дизайні плакатів різних жанрових фільмів, створених Сіаньською кіностудією на різних етапах її розвитку, шляхом текстуального аналізу великої кількості історичних плакатів Сіаньської кіностудії; використання графіки, кольорів та символів у дизайні плакату; дослідження впливу естетики західного кінематографа. Методологія ґрунтується на системно-аналітичному, порівняльному, образно-стилістичному, композиційно-конструктивному, комплексно-історичному та семіотичному методах. Це дало змогу всебічно дослідити зазначену проблему, зробити узагальнення та дійти обґрунтованих висновків. Розкрито основні особливості графічного проєктування постерів кіностудії Сіань. Узагальнено основні характеристики дизайну, існуючі недоліки та застосування плакатів Сіаньської кіностудії. За результатами дослідження узагальнено та застосовано використання графіки, кольорів та символів у дизайні плакатів західного кінематографа. Проаналізовано характеристики та застосування дизайну кіноплаката Сіаньської кіностудії, розкрито регіональні символи, які використовувалися в дизайні, а також узагальнено деякі практичні результати та рішення дизайну кіноплаката Сіаньської кіностудії. Крім того, окреслено перспективу, яка об'єднує конвергенцію медіа та міждисциплінарні підходи, поєднуючи теорії семіотики та комунікаційних досліджень для аналізу різних вимірів дизайну плакатів на Сіаньській кіностудії. Зібрано і структуровано значну кількість первинних візуальних і текстових матеріалів для всебічного аналізу. Результати дослідження можуть бути використані для аналізу та розвитку застосування принципів графічного проєктування в дизайні плакатів, дизайні брендів, цифрових медіа та інтерактивному дизайні. Продемонстровано практичний досвід застосування елементів народної культури у дизайні плакату, а також запропоновано шлях для проектування об’єктів з елементами місцевої культурної складової провінції Шеньсі.
Purpose of the study is to clarify the artistic features, style characteristics, and existing flaws in the poster design of different genre films produced by Xi'an Film Studio at different stages of its development, through the analysis of a large number of historical posters from Xi'an Film Studio; the use and development of graphics, colors, and symbols in the poster design; the exploration of the influence of the aesthetics of Western cinema. Methodology is based on the system-analytical, comparative, figurative-stylistic, compositionalconstructive, comprehensive-historical and semiotic methods. This made it possible to comprehensively investigate the specified problem, made generalization and reach reasonable conclusions. The main features of Xi'an Film Studio's movie poster design are revealed. The main characteristics of the design, existing flaws, and the application of the poster design of Xi'an Film Studio are summarized. According to the results of the research, the use and development of graphics, colors, and symbols in the poster design of Western cinema are summarized and applied. The characteristics and the application of Xi'an Film Studio's movie poster design are analyzed, the regional symbols that are applicated in the design are revealed, and some practical results and solution of Xi'an Film Studio's movie poster design are summarized. Moreover, an perspective that integrates media convergence and interdisciplinary approaches, combining theories from semiotics and communication studies to analyze various dimensions of poster design at the Xi'an Film Studio are be developed. A substantial amount of primary visual and textual materials has been gathered to facilitate a comprehensive analysis. The results of the study can be used to analyze and develop the application of design principles in the poster designs, brand designs, digital media and interactive design, provide practical experience for incorporating cultural elements into design, and offer a pathway for designing local cultural products in Shaanxi.
DOI: 10.30857/2617-0272.2024.3.11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28226
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2024_N3_P134-142.pdf596,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.