Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28224
Назва: | Ways of integration of traditional Chinese embroidery in modern visual design |
Інші назви: | Шляхи інтеграції традиційної китайської вишивки в сучасний візуальний дизайн |
Автори: | Cheng, Kai Skliarenko, N. V. |
Ключові слова: | традиційна китайська вишивка сучасний візуальний дизайн культурна інтеграція дизайнерські інновації національна культура traditional Chinese embroidery modern visual design cultural integration design innovation national culture |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Cheng Kai. Ways of integration of traditional Chinese embroidery in modern visual design = Шляхи інтеграції традиційної китайської вишивки в сучасний візуальний дизайн [Текст] / Kai Cheng, N. V. Skliarenko // Art and Design. - 2024. - № 3 (27). - С. 11-25. |
Source: | Art and Design |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є визначити інноваційні способи інтеграції елементів традиційної китайської вишивки в сучасний візуальний дизайн та її значення для культурної спадщини та дизайнерських інновацій. Дослідження носить системний та міждисциплінарний характер. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні історико-культурного аналізу та кейс-методу. Історичні та культурні передумови китайської вишивки досліджуються шляхом аналізу літератури, мистецтвознавчого і культурологічного аналізів. У статті проаналізовано приклади використання вишивки в сучасних сферах дизайну, зокрема в моді, графіці, промисловому дизайні та цифрових медіа, що дозволило оцінити можливості їхньої інноваційної інтеграції. Виявлено, що сучасне використання традиційних елементів вишивки у різних сферах дизайну не лише збагачує візуальні образи, але й відіграє важливу роль у поширенні культури та розвитку креативного мислення. Інноваційне застосування елементів вишивки у дизайні одягу (як елемент декору, як цифровий принт, як формотворчий елемент одягу), графічному (як засіб комунікації) і промисловому дизайні (як функціональний елемент), цифрових медіа (як аудіовізуальний та сенсорний досвід) та міждисциплінарній інтеграції не лише демонструє широкий спектр можливостей поєднання традицій та сучасності, але й надає дизайнерам нові джерела натхнення. У статті представлено новий погляд на розуміння та використання традиційних художніх ремесел Китаю в сучасному дизайні. Поєднання культурно-мистецьких цінностей традиційної вишивки з потребами сучасного візуального дизайну відкриває широкі можливості для інноваційних застосувань та міждисциплінарних колаборацій, сприяючи глибшій інтеграції традиційних елементів у різні сфери дизайну. Це дослідження відкриває нові можливості для використання традиційної культури в сучасному дизайні задля збереження національної ідентичності. Воно не лише стимулюватиме творче мислення дизайнерів, але й підвищить обізнаність громадськості та повагу до традиційної культури, а також сприятиме процвітанню та синтезу національних традицій та дизайнерських інновацій. Зберігаючи національну культуру та розвиваючи сучасні національні естетичні концепції, вона гарантує, що традиційні мистецькі ресурси залишатимуться актуальними та впливовими в умовах глобалізації. Purpose of the study is to identify innovative ways to integrate elements of traditional Chinese embroidery into contemporary visual design and its significance for cultural heritage and design innovation. The research is systematic and interdisciplinary. The research methodology is based on a combination of historical and cultural analysis and the case method. The historical and cultural background of Chinese embroidery is studied through the analysis of literature, art historical and cultural analysis. The article analyses examples of the use of embroidery in modern design fields, including fashion, graphics, industrial design and digital media, which allowed us to assess the possibilities of their innovative integration. It has been found that the modern use of traditional embroidery elements in various areas of design not only enriches visual images, but also plays an important role in the dissemination of culture and the development of creative thinking. The innovative application of embroidery elements in fashion design (as a decorative element, as a digital print, as a formative element of clothing), graphic (as a means of communication) and industrial design (as a functional element), digital media (as an audio-visual and sensory experience) and interdisciplinary integration not only demonstrates a wide range of possibilities for combining tradition and modernity, but also provides designers with new sources of inspiration. The article presents a new perspective on the understanding and use of traditional Chinese artistic crafts in contemporary design. Combining the cultural and artistic values of traditional embroidery with the needs of modern visual design opens up wide opportunities for innovative applications and interdisciplinary collaborations, promoting deeper integration of traditional elements into various design fields. This research opens up new opportunities for using traditional culture in contemporary design to preserve national identity. It will not only stimulate the creative thinking of designers, but also increase public awareness and respect for traditional culture, and promote the prosperity and synthesis of national traditions and design innovation. By preserving national culture and developing contemporary national aesthetic concepts, it ensures that traditional artistic resources remain relevant and influential in a globalised world. |
DOI: | 10.30857/2617-0272.2024.3.1 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28224 |
ISSN: | 2617-0272 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
artdes_2024_N3_P011-025.pdf | 926,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.