Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСосницький, Юрій-
dc.date.accessioned2024-11-12T20:17:06Z-
dc.date.available2024-11-12T20:17:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСосницький Ю. Місце друкованого плакату в сучасному комунікаційному середовищі / Ю. Сосницький // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 189-192.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28129-
dc.description.abstractУ дослідженні розглядається зміна ролі друкованого плаката у сучасному комунікаційному середовищі та його взаємодія з цифровим зображенням. Особлива увага приділяється моушн-плакату, його формально-композиційним ознакам і можливостям подальшого розвитку гібридних форм плакатів. Досліджується еволюція плакатного мистецтва як засобу візуальної комунікації, підкреслюючи його адаптацію до нових технологій та впливів мистецтва та суспільства. Стаття також пропонує експериментальні завдання для студентів з курсу "Рекламна графіка" та "Цифровий практикум", що спрямовані на розвиток творчого мислення та практичних навичок у сфері рекламного дизайну та образотворчого мистецтва.uk
dc.description.abstractThis article explores the changing role of the printed poster in the modern communication environment and its interaction with digital imagery. Special attention is given to the motion poster, its formal-compositional characteristics, and the possibilities for further development of hybrid poster forms. The evolution of poster art as a means of visual communication is examined, emphasizing its adaptation to new technologies and the influences of art and society. The article also proposes experimental tasks for students in the "Advertising Graphics" and "Digital Workshop" courses aimed at developing creative thinking and practical skills in the field of advertising design and visual arts.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectграфікаuk
dc.subjectмоушн-дизайнuk
dc.subjectанімований плакатuk
dc.subjectposteruk
dc.subjectgraphicsuk
dc.subjectmotion designuk
dc.subjectanimated posteruk
dc.titleМісце друкованого плакату в сучасному комунікаційному середовищіuk
dc.title.alternativeThe role of the printed poster in the modern communication environmentuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorSosnytskyi, Yu.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionМистецтвознавчі та культурологічні чинники дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V1_P189-192.pdf558,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.