Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28101
Назва: Корпоративний одяг як складова модного бізнесу у повоєнному відновленні
Автори: Остапенко, Н. В.
Кузьменко, В. В.
Мамченко, Я. О.
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Олді+
Бібліографічний опис: Остапенко Н. В. Корпоративний одяг як складова модного бізнесу у повоєнному відновленні / Н. В. Остапенко, В. В. Кузьменко, Я. О. Мамченко // Синергія науки і бізнесу у повоєнному відновленні регіонів України = Synergy of science and business in the post-war restoration of Ukrainian Regions : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Херсон, 24-26 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 185-189.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28101
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра моди та стилю
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИНЕРГІЯ_2024_Том_1_секції_1-5_186-190.pdf252,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.