Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-11-03T09:28:49Z-
dc.date.available2016-11-03T09:28:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Економічний аспект виставково-ярмаркової діяльності підприємства / Н. А. Крахмальова // Вісник Хмельницького національного університету. — 2012. — № 2, Т. 1. — С. 176—178.uk
dc.identifier.issn2307-5740uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2785-
dc.description.abstractУ статті розглядаються комунікаційні заходи підприємства, а саме виставки і ярмарки як основні інструменти практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату та основні підходи до ефективного управління виставково-ярмарковою діяльністю.uk
dc.description.abstractThe of communication measures of enterprise are examined in the article, namely exhibitions and fairs as basic instruments of practical realization of market aims of enterprise for the achievement of commercial result and basic going are near an effective management exhibition-fair activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвиставково-ярмаркові заходиuk
dc.subjectкомплексний підхід до ефективного управління виставково-ярмарковою діяльністю підприємстваuk
dc.titleЕкономічний аспект виставково-ярмаркової діяльності підприємстваuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університетуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161031_107.pdf269,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.