Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27813
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицай, С. Д. | - |
dc.contributor.author | Слітюк, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-29T14:00:41Z | - |
dc.date.available | 2024-10-29T14:00:41Z | - |
dc.date.issued | 2024-09 | - |
dc.identifier.citation | Грицай С. Д. Етичні аспекти використання штучного інтелекту в NFT-мистецтві та дизайні / С. Д. Грицай, О. О. Слітюк // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2024 : матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, м. Одеса, 26-27 вересня 2024 року. – Одеса : Видавництво ОНТУ, 2024. – С. 379-380. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27813 | - |
dc.description.abstract | Цифрове мистецтво переживає кардинальні зміни завдяки розвитку технологій блокчейну та штучного інтелекту (ШІ). Використання NFT (non-fungible tokens) дозволяє художникам монетизувати свої твори, тоді як ШІ автоматизує творчі процеси та генерує унікальні роботи. Проте, ці технології ставлять нові етичні питання. Зокрема, хто є автором творів, створених ШІ, як визначати автентичність, а також як захистити авторські права. Можливість масового виробництва цифрового мистецтва може змінити його оцінку, викликати питання про автентичність та оригінальність NFT-робіт. Інші етичні аспекти включають екологічний вплив блокчейнів та соціальні наслідки використання ШІ у мистецтві. Висновки дослідження закликають до розробки нових стандартів регулювання етичних норм, що стосуються авторства, відповідальності та сталого розвитку цифрового мистецтва, враховуючи виклики, які породжують ШІ та NFT. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.title | Етичні аспекти використання штучного інтелекту в NFT-мистецтві та дизайні | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра мультимедійного дизайну | uk |
local.conference.location | Одеса | uk |
local.conference.date | 2024-09-26 | - |
local.conference.name | IV Всеукраїнська науково-технічна конференція молодих вчених, аспірантів і студентів "Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації" | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мультимедійного дизайну (МД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Матеріали-конференції-з-комп'ютерних-ігор-2024-Грицай.pdf | 740,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.