Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-11-01T16:24:53Z-
dc.date.available2016-11-01T16:24:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Роль паблік рілейшенз у формуванні ринку освітніх послуг / Н. А. Крахмальова // Економіка і управління. — 2012. — № 3. — С. 22-25.uk
dc.identifier.issn2312-7872uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2763-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості фінкціонування та розвитку освітньої сфери України, підвищення конкурентоздатності вищих навчальних закладів (ВНЗ) на ринку освітніх послуг за допомогою впровадження в їх діяльність методів паблік рілейшенз.uk
dc.description.abstractThe features of functioning and development of educational sphere in Ukraine, increase of competitiveness of higher educational establishments at the market of educational services by means of introduction in their activity of methods of public relations are examined in the article.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпаблік рілейшенз ВНЗ Україниuk
dc.subjectорганізаційна структура підрозділу паблік рілейшенз ВНЗ та основні його завданняuk
dc.subjectринок освітиuk
dc.titleРоль паблік рілейшенз у формуванні ринку освітніх послугuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка і управлінняuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_101.pdf107,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.