Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНевмержицька, С. М.uk
dc.contributor.authorЛисенко, Д. П.-
dc.date.accessioned2024-09-19T12:13:12Z-
dc.date.available2024-09-19T12:13:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛисенко Д. П. Ключові аспекти бренд-менеджменту / Д. П. Лисенко ; наук. кер. С. М. Невмержицька // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 300-302.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27433-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКлючові аспекти бренд-менеджментуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionПублічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні Україниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P300-302.pdf383,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.