Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Г. М.uk
dc.contributor.authorЯрош, А. О.-
dc.date.accessioned2024-09-11T12:45:01Z-
dc.date.available2024-09-11T12:45:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯрош А. О. Особливості маркетингової стратегії державних органів управління / А. О. Ярош ; наук. кер. Г. М. Квіта // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 162-164.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27366-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості маркетингової стратегії державних органів управлінняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P162-164.pdf385,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.