Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНечипоренко, В. В.uk
dc.contributor.authorГніденко, В. І.-
dc.contributor.authorКургузенкова, Л. А.-
dc.date.accessioned2024-09-10T12:48:20Z-
dc.date.available2024-09-10T12:48:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГніденко В. І. Моделювання антикризової політики в системі маркетингового менеджменту інноваційно активних підприємств / В. І. Гніденко ; наук. кер. В. В. Нечипоренко ; Л. А. Кургузенкова // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 76-79.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27326-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМоделювання антикризової політики в системі маркетингового менеджменту інноваційно активних підприємствuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionРозвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні Україниuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P076-079.pdf388,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.