Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorГоловачов, І.-
dc.date.accessioned2024-09-06T09:09:40Z-
dc.date.available2024-09-06T09:09:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГоловачов І. Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльності / І. Головачов ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 679-681.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27289-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleВизначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P679-681.pdf428,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.