Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербань, А. М. О.-
dc.contributor.authorRossi, Sergio-
dc.date.accessioned2024-09-06T09:05:53Z-
dc.date.available2024-09-06T09:05:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩербань А. М. О. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій / А. М. О. Щербань, S. Rossi // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 672-675.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27287-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P672-675.pdf393,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.