Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDashkovska, M.-
dc.contributor.authorOliinyk, A.-
dc.date.accessioned2024-09-04T12:48:06Z-
dc.date.available2024-09-04T12:48:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationDashkovska M. Marketing strategies of pricing on world markets / M. Dashkovska, A. Oliinyk // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 621-624.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27272-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleMarketing strategies of pricing on world marketsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P621-624.pdf395,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.