Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГородянська, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorХарченко, Владислава Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-09-02T09:07:54Z-
dc.date.available2024-09-02T09:07:54Z-
dc.date.issued2024-06-26-
dc.identifier.citationХарченко В. В. Формування іміджу на підприємствах сфери гостинності : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / В. В. Харченко ; наук. кер. Л. В. Городянська. – Київ : КНУТД, 2024. – 63 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27246-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу формування іміджу на підприємствах сфери гостинності на прикладі готелю "Ibis Kyiv Railway Station". На основі аналізу діяльності зазначеного готелю обґрунтовано основні проблемні питання, що виникають на поточному етапі його розвитку, а також проведено комплексну діагностику. Запропоновано механізми покращення формування іміджу готелю "Ibis Kyiv Railway Station" шляхом впровадження певних стратегій та ініціатив. Результати дослідження сприятимуть розробці ефективних стратегій управління іміджем підприємств сфери гостинності та підвищенню їх конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the research of the process of image formation at enterprises in the field of hospitality using the example of the ibis Kyiv Railway Station hotel. On the basis of the analysis of the activities of the specified hotel, the main problematic issues arising at the current stage of its development were substantiated, as well as a comprehensive diagnosis was carried out. Mechanisms for improving the image formation of the ibis Kyiv Railway Station hotel through the implementation of certain strategies and initiatives are proposed. The results of the study will contribute to the development of effective image management strategies of hospitality enterprises and increase their competitiveness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectготельна сфераuk
dc.subjectстратегії управлінняuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectimageuk
dc.subjecthotel industryuk
dc.subjectmanagement strategiesuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleФормування іміджу на підприємствах сфери гостинностіuk
dc.title.alternativeImage formation at enterprises in the field of hospitalityuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKharchenko, Vladislava Viktorivna-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБГР 2-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality241 Готельно-ресторанна справаuk
local.diplom.programПідприємництво в готельно-ресторанному бізнесіuk
local.contributor.altadvisorGorodianska, Larysa Volodymyrivna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Kharchenko_Gorodianska.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.