Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобко, О. М.uk
dc.contributor.authorФурик, Ю. Д.uk
dc.date.accessioned2024-08-16T22:36:21Z-
dc.date.available2024-08-16T22:36:21Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСобко О. М. Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу [Текст] / О. М. Собко, Ю. Д. Фурик // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 2 (19). - С. 136-145.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27108-
dc.description.abstractСоціально відповідальний маркетинг стає сьогодні все більш актуальним у сучасному бізнес-середовищі, де споживачі очікують від компаній не лише надання якісних продуктів та послуг, але й дотримання етичних норм та активної участі у вирішенні соціальних та екологічних проблем. Стратегії соціально відповідального маркетингу є важливим інструментом у системі управління вартістю бізнесу, оскільки вони допомагають створити стійкі конкурентні переваги, покращити репутацію та довіру серед споживачів, а також забезпечити довгострокову фінансову стабільність компанії. Метою представленої роботи є визначення основних стратегій соціально відповідального маркетингу як основних складових сучасної системи управління вартістю бізнесу. Основними методами представленими в роботі є: методи аналізу та синтезу, методи дедукції та індукції, метод порівняння, аналітичний метод, графічний та табличний методи для наочного відображення представлених результатів. Стратегії соціально відповідального маркетингу: етичний маркетинг, екологічний маркетинг, соціальний маркетинг, маркетинг відносин. Вплив на вартість бізнесу соціально відповідального маркетингу проявляється в наступному: підвищення лояльності споживачів, поліпшення репутації, зменшення ризиків, залучення та утримання талантів. Стратегії соціально відповідального маркетингу є невід’ємною складовою системи управління вартістю бізнесу. Вони не лише допомагають компаніям відповідати на виклики сучасного ринку, але й створюють додаткову цінність для всіх зацікавлених сторін. Впровадження соціально відповідального маркетингу сприяє підвищенню лояльності споживачів, покращенню репутації, зменшенню ризиків та залученню талановитих працівників, що в комплексі забезпечує сталий розвиток та конкурентоспроможність компанії.uk
dc.description.abstractSocially responsible marketing is becoming more and more relevant today in the modern business environment, where consumers expect from companies not only the provision of quality products and services, but also compliance with ethical standards and active participation in solving social and environmental problems. Socially responsible marketing strategies are an important tool in the business value management system, as they help create sustainable competitive advantages, improve reputation and trust among consumers, and ensure long-term financial stability of the company. The purpose of the presented work is to define the main strategies of socially responsible marketing as the main components of the modern business cost management system. The main methods presented in the work are: methods of analysis and synthesis, methods of deduction and induction, method of comparison, analytical method, graphical and tabular methods for visual display of presented results. Socially responsible marketing strategies: ethical marketing, ecological marketing, social marketing, relationship marketing. The impact on business value of socially responsible marketing is manifested in the following: increasing consumer loyalty, improving reputation, reducing risks, attracting and retaining talent. Socially responsible marketing strategies are an integral part of the business cost management system. They not only help companies meet the challenges of today's market, but also create added value for all stakeholders. The implementation of socially responsible marketing contributes to increasing consumer loyalty, improving reputation, reducing risks and attracting talented employees, which in the complex ensures sustainable development and competitiveness of the company.en
dc.languageuk
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингuk
dc.subjectстратегії соціально відповідального маркетингуuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectспортuk
dc.subjectспортивна індустріяuk
dc.subjectвартість бізнесуuk
dc.subjectуправління вартістю бізнесуuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectсистема управління вартістю бізнесуuk
dc.subjectsocially responsible marketingen
dc.subjectsocially responsible marketing strategiesen
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectsocial responsibilityen
dc.subjectsportsen
dc.subjectsports industryen
dc.subjectbusiness valueen
dc.subjectbusiness value managementen
dc.subjectmanagement systemen
dc.subjectbusiness value management systemen
dc.titleСтратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесуuk
dc.title.alternativeSocially responsible marketing strategies as component systems of business value management
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSobko, O. M.en
local.contributor.altauthorFuryk, Yu. D.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 2 (19)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2024.2.12
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2024_N2(19)_P136-145.pdf257,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.