Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, І. М.uk
dc.contributor.authorГородецький, Ю. Д.uk
dc.date.accessioned2024-08-16T22:34:10Z-
dc.date.available2024-08-16T22:34:10Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГрищенко І. М. Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збуту [Текст] / І. М. Грищенко, Ю. Д. Городецький // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 1 (18). - С. 69-77.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27102-
dc.description.abstractУ статті проведено детальний аналіз стратегій розподілу маркетингового бюджету у контексті запровадження нового продукту ринку. Стаття виділяє необхідність збалансованого підходу до витрат з огляду на різноманітність офлайн та онлайн каналів маркетингу. У статті наведено сценарії розподілу рекламного бюджету для різних цільових аудиторій, що стає ключовою умовою успішного входження на нові ринки в умовах цифрової трансформації. Досліджено відмінності у стратегіях офлайн та онлайн маркетингу, представлені методики та типи рекламних кампаній. Особлива увага приділяється практичним аспектам вибору оптимального співвідношення онлайн та офлайн витрат, включаючи важливість визначення цільових аудиторій за поколіннями X, Y, Z, з урахуванням їх особливостей та переваг. Наголошено, що успішна кампанія вимагає не тільки правильного вибору маркетингових каналів, а й адаптації стратегії до особливостей цільової аудиторії. Також наголошено на необхідності системного дослідження факторів, що впливають на успішне впровадження нового продукту, серед яких визначення оптимального співвідношення витрат на офлайн та онлайн маркетинг виділяється важливим аспектом. Докладно розглянуто стратегії адаптації залежно від цінової категорії товару та особливостей аудиторії. Надано рекомендації щодо оптимізації стратегій для максимізації ефективності кампаній. Додатково стаття надає читачам погляд на еволюцію трендів у розподілі маркетингових бюджетів у контексті цифрової революції. Пояснюється, як зі збільшенням впливу онлайн-платформ та цифрових технологій змінюються підходи до реклами та взаємодії з аудиторією. Наголошується на важливості моніторингу та аналізу результатів маркетингових кампаній після їх запуску. Цей етап стає ключовим для корекції стратегії та адаптації до динаміки ринку, що своєю чергою може визначити успішність продукту на новому ринку. Загалом стаття надає всеосяжний огляд стратегій, методів та факторів, які слід враховувати при балансуванні маркетингового бюджету для успішної експансії на нові ринки збуту в умовах сучасного бізнес-простору. Отримані під час дослідження знання можуть стати важливим ресурсом для маркетологів і управлінців розробки стратегій запровадження нового продукту ринку і масштабуванні маркетингових кампаній у нових географічних областях.uk
dc.description.abstractThe article provides a detailed analysis of marketing budget allocation strategies in the context of introducing a new product to the market. The article emphasizes the need for a balanced approach to costs, taking into account the diversity of offline and online marketing channels. The article presents scenarios for allocating the advertising budget for different target audiences, which is becoming a key condition for successful entry into new markets in the context of digital transformation. The article explores the differences in offline and online marketing strategies, and presents the methods and types of advertising campaigns. Particular attention is paid to the practical aspects of choosing the optimal ratio of online and offline costs, including the importance of identifying target audiences by generations X, Y, Z, taking into account their characteristics and preferences. It is emphasized that a successful campaign requires not only the right choice of marketing channels, but also the adaptation of the strategy to the characteristics of the target audience. The author also emphasizes the need for a systematic study of the factors affecting the successful introduction of a new product, among which determining the optimal ratio of offline and online marketing costs is an important aspect. The author analyzes in detail the adaptation strategies depending on the price category of the product and the characteristics of the audience. Recommendations on how to optimize strategies to maximize the effectiveness of campaigns are provided. Additionally, the article provides readers with a look at the evolution of trends in the distribution of marketing budgets in the context of the digital revolution. The article explains how the growing influence of online platforms and digital technologies is changing approaches to advertising and audience engagement. The author emphasizes the importance of monitoring and analyzing the results of marketing campaigns after their launch. This stage is key to adjusting the strategy and adapting to market dynamics, which in turn can determine the success of a product in a new market. In general, the article provides a comprehensive overview of strategies, methods and factors to consider when balancing a marketing budget for successful expansion into new markets in today's business environment. The knowledge gained in the study can be an important resource for marketers and managers to develop strategies for introducing a new product to the market and scaling marketing campaigns in new geographical areas.en
dc.languageuk
dc.subjectрекламний бюджетuk
dc.subjectстратегія просуванняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectаналітикаuk
dc.subjectстратегічні рішенняuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectоцінка ефективності маркетингових кампанійuk
dc.subjectadvertising budgeten
dc.subjectpromotion strategyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectanalyticsen
dc.subjectstrategic decisionsen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectevaluation of the effectiveness of marketing campaignsen
dc.titleМаркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуuk
dc.title.alternativeMarketing balance: a balanced budget for successful expansion into new markets
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGryshchenko, I. M.en
local.contributor.altauthorGorodetsky, Yu. D.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2024.1.7
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2024_N1(18)_P069-077.pdf315,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.