Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27095
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтадніченко, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-08-16T22:34:09Z-
dc.date.available2024-08-16T22:34:09Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСтадніченко В. В. Трейд маркетинг в каналах розподілу [Текст] / В. В. Стадніченко // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2024. - № 1 (18). - С. 100-107.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27095-
dc.description.abstractУ сучасному світі, де конкуренція на ринку є великою, роль трейд маркетингу стає все більш важливою для успіху в багатьох галузях народного господарства. В свою чергу, використання сучасних технологій у сфері торгівлі значно розширюють можливості і множину засобів, які можуть бути використані при формуванні маркетингових каналів. Таким чином, роль трейд маркетингу в сучасних каналах розподілу суттєво зростає, оскільки саме трейд маркетинг сприяє оптимізації взаємодії між виробниками, дистриб'юторами, роздрібними торговцями та іншими учасниками ланцюга постачання. Ефективне використання трейд маркетингу допомагає підтримувати і розвивати ефективні канали розподілу та забезпечувати позитивні результати в продажах та підтримці бренду. Основною метою даної роботи є визначення особливостей використання засобів трейд маркетингу для підвищення ефективності функціонування каналів розподілу. Основними методами в представленій роботі є: аналіз і синтез для визначення особливостей трейд маркетингу в умовах розвитку сучасних технологій, змін у поведінці споживачів та зростання конкуренції; методи індукції і дедукції для виявлення зв’язків між існуючими інструментами трейд маркетингу, об’єктами та суб’єктами їх застосування; графічний метод для наочного відображення представлених результатів дослідження. У роботі розглянуті основні аспекти розвитку трейд маркетингу, як системи знань, та наведено еволюція трейд маркетингу із коротким описом етапів. Розглянуто сферу торгівлі як основне поле для застосування засобів трейд маркетингу. Запропоновано систематизацію інструментів трейд маркетингу на основі існуючих класифікацій за призначення та цільовою аудиторією. В результаті було визначено коло трейд маркетингових завдань для кожного учаснику в каналі розподілу на основі системного підходу. Системний підхід розглядає інструменти трейд маркетингу як частину комплексної системи взаємодії з усіма учасниками ланцюга постачання. Він враховує взаємозв'язки між різними інструментами та їхнім впливом на всі ланцюга постачання.uk
dc.description.abstractIn today's world, where the competition in the market is great, the role of trade marketing is becoming more and more important for success in many sectors of the national economy. In turn, the use of modern technologies in the field of trade significantly expands the possibilities and set of means that can be used in the formation of marketing channels. Thus, the role of trade marketing in modern distribution channels is growing significantly, since it is trade marketing that contributes to the optimization of interaction between manufacturers, distributors, retailers and other participants in the supply chain. Effective use of trade marketing helps maintain and develop effective distribution channels and ensure positive results in sales and brand support. The main goal of this work is to determine the features of using trade marketing tools to increase the efficiency of distribution channels. The main methods in the presented work are: analysis and synthesis to determine the features of trade marketing in the conditions of the development of modern technologies, changes in consumer behavior and the growth of competition; methods of induction and deduction to identify connections between existing tools of trade marketing, objects and subjects of their application; graphic method for visual display of presented research results. The paper considers the main aspects of the development of trade marketing as a knowledge system, and gives the evolution of trade marketing with a brief description of the stages. The sphere of trade is considered as the main field for the use of trade marketing tools. Systematization of trade marketing tools based on existing classifications by purpose and target audience is proposed. As a result, a range of trade marketing tasks was determined for each participant in the distribution channel based on a systematic approach. The system approach considers trade marketing tools as part of a complex system of interaction with all participants of the supply chain. It takes into account the interrelationships between different tools and their impact on all supply chains.en
dc.languageuk
dc.subjectмаркетингові каналиuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectінструменти трейд маркетингуuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectкатегорійний менеджментuk
dc.subjectпосередникиuk
dc.subjectmarketing channelsen
dc.subjecttradeen
dc.subjecttrade marketing toolsen
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectcategory managementen
dc.subjectresellersen
dc.titleТрейд маркетинг в каналах розподілуuk
dc.title.alternativeTrade marketing in distribution channels
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorStadnichenko, V. V.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2024.1.11
local.subject.method0
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JSED_2024_N1(18)_P100-107.pdf270,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.