Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStepanova, O.en
dc.contributor.authorTonkykh, O.en
dc.date.accessioned2024-08-15T00:44:41Z-
dc.date.available2024-08-15T00:44:41Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationStepanova O. Management of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business services = Управління інноваційним процесом забезпечення якості послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / O. Stepanova, O. Tonkykh // Менеджмент. - 2023. - Вип. 2 (38). - С. 31-47.uk
dc.identifier.issn2415-3206
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27077-
dc.description.abstractНа сучасному етапі відновлення економіки України концепція інноваційного розвитку, досягнення довгострокових результатів туристичного та готельно-ресторанного бізнесу неможливо без постійного оновлення та вдосконалення, застосовуваних технологічних, управлінських процесів, постійного розширення асортименту послуг, що надаються, і пошуку нових ринкових можливостей для успішного розвитку. До факторів, що викликають необхідність здійснення інноваційних процесів необхідно відносити науково-технічний прогрес, створення нових технологій, розвиток виробничої інфраструктури, в тому числі і зміна переваг споживачів, нових методів управління та організації виробництва та праці. Інновації (чи нововведення) відіграють найважливішу роль у макроекономічному розвитку, та у досягненні цілей діяльності туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. На сьогоднішній день у сфері туристичного та готельно-ресторанного бізнесу спостерігається низький рівень інноваційної активності, що обумовлюється необхідністю пошуку рішень щодо вдосконалення контролю у сфері управління інноваційними процесами у діяльності туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Розвиток ринкових відносин викликає появу нових завдань, що викликаються необхідністю вдосконалення системи управління якістю туристичних та готельно-ресторанних послуг. Вищезазначене окреслює актуальність даного дослідження та відображає мету даної статті як вивчення особливостей управління інноваційним процесом забезпечення якості послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. У процесі написання статті застосовувалися загально-наукові методи: абстракція, класифікація видів, порівняння, системний підхід, ситуаційний математичний аналіз, логіко-аналітична оцінка параметрів, аналогії, моделювання. Сукупність використовуваної методологічної бази дозволила забезпечити зрештою достовірність і обґрунтованість висновків та практичних рішень. Наголошено, що розвиток інновацій в індустрії гостинності повинен включаючи такі аспекти, як автоматизація та поліпшення робочих процесів за допомогою Інтернету речей, використання "розумних" рішень, а також підвищення безпеки і гігієни через інноваційні рішення. Описано інноваційні процеси у туристичному та готельно-ресторанному бізнесі, які повинні включають в себе впровадження нових ідей, технологій, послуг або підходів для поліпшення якості обслуговування та конкурентоспроможності. Це може охоплювати впровадження інформаційних систем, створення унікальних номерів чи послуг, розвиток екологічної ініціативи тощо. Інноваційна діяльність у туристичному та готельно-ресторанному бізнесі втілюється у створенні нових або вдосконаленні транспортних, готельних, ресторанних та інших послуг, освоєнні нових ринків, упровадженні провідних інформаційних і телекомунікаційних технологій, сучасних форм організаційно-управлінської діяльності, нових підходів до задоволення потреби туристів тощо. Ретельно підібрані інструменти інноваційного розвитку підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу забезпечують його конкурентоспроможність.uk
dc.description.abstractAt the current stage of recovery of the national economy of Ukraine, it is impossible to form a concept of ensuring innovative development, to achieve long-term results of the tourism and hotel-restaurant business without constant updating and improvement of applied technological and management processes, constant expansion of the range of services provided, and identification of new opportunities for effective development Scientific and technical progress, the creation of new innovative management technologies, the development of innovative production infrastructure, including changes in consumer preferences, new methods of management and organization of production and work should be attributed to the reasons that cause the need for innovative processes. Innovations (or innovations) play the most important role in macroeconomic development and in achieving the goals of tourism and hotel and restaurant business. To date, there is not a high level of innovative activity in the field of tourism and hotel-restaurant business, which is due to the need to find solutions for improving control in the field of management of innovative activities of tourist and hotel-restaurant enterprises. The development of market relations causes the emergence of new tasks that require the improvement of the system management of the quality of services at tourist and hotel-restaurant enterprises. The above-mentioned words prove the relevance of this article and reflect its purpose as a study of the peculiarities of managing the innovative process of improving the quality of various services of the tourist and hotel-restaurant business. In the process of creating and writing the article, general and scientific methods were used: abstraction, classification of various types, comparison, systemic and system-forming approach, situational mathematical analysis, logical and analytical evaluation of parameters, analogies, modeling. The totality of the used theoretical and methodological base made it possible to formulate realistic and well-founded practical conclusions and effective solutions. It was emphasized that the development of innovations in the hospitality industry should include such aspects as automation and improvement of work processes with the help of the Internet of Things, the use of "smart" solutions, as well as the improvement of safety and hygiene through innovative solutions. Innovative processes in the tourism and hotel-restaurant business are described, which should include the introduction of new ideas, technologies, services or approaches to improve service quality and competitiveness. This may include the implementation of information systems, the creation of unique numbers or services, the development of an environmental initiative, etc. Innovative activity in the tourism and hotel-restaurant business is embodied in the creation of new or improvement of transport, hotel, restaurant and other services, the development of new national and international markets, the use of advanced information and telecommunication innovative technologies, modern advanced forms of organizational, planning and management activities, new ways to meet the needs of tourists, etc. Carefully selected tools for the innovative development of tourism and hotel-restaurant business enterprises ensure its competitiveness.en
dc.languageen
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectготельно-реторанний бізнесuk
dc.subjectякість послугuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectсервісuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectІнтернет речейuk
dc.subjectблокчейнuk
dc.subjecttourism businessen
dc.subjecthotel and restaurant businessen
dc.subjectquality of servicesen
dc.subjectinnovationsen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectserviceen
dc.subjectdigital technologiesen
dc.subjectInternet of thingsen
dc.subjectblockchainen
dc.titleManagement of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business servicesen
dc.title.alternativeУправління інноваційним процесом забезпечення якості послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorСтепанова, О.uk
local.contributor.altauthorТонких, О.uk
local.sourceМенеджментuk
local.source.numberВип. 2 (38)uk
local.identifier.doi10.30857/2415-3206.2023.2.3
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2023_Issue2(38)_P031-047.pdf225,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.