Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27061
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Li, Xiaomin | en |
dc.contributor.author | Kolosnichenko, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2024-08-15T00:39:50Z | - |
dc.date.available | 2024-08-15T00:39:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Li Xiaomin. A study of narrative language in traditional Chinese character graphics = Дослідження наративної мови у традиційній китайській ієрогліфічній графіці [Текст] / Li Xiaomin, O. V. Kolosnichenko // Art and Design. - 2024. - № 2 (26). - С. 20-31. | uk |
dc.identifier.issn | 2617-0272 | - |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27061 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи – проаналізувати форми графічної наративної репрезентації традиційних китайських ієрогліфів та їхню ідеологічну генезу, зосередившись на поєднанні первісного значення ієрогліфів і взаємозв'язку між ієрогліфами та схемами, виявити функції та організацію системи, щоб узагальнити задіяні дизайнерські форми і техніки. Ідеологічні та стилістичні основи графічних наративів китайських ієрогліфів проаналізовано за допомогою методу літературної індукції та міждисциплінарного методу дослідження. У поєднанні з методом кейс-стаді типові форми вираження аналізуються з точки зору наративного механізму. З точки зору наративного вираження, зазначено, що традиційний китайський ієрогліфічний графічний дизайн знаходиться під впливом культури китайських ієрогліфів і національної ідеології, таким чином узагальнюючи типові форми вираження, включаючи текстову піктографізацію, приховування сенсу і множинні візуальні рівні. Поєднання теорій філології та культури, поєднання ідеологічної лінії традиційного китайського ієрогліфічного графічного наративного дизайну та спроба пояснити формальні відмінності від аналогічних робіт у Європі та США, щоб висвітлити націоналізовані характеристики дизайну. Дослідження допоможе дизайнерам розпізнати сутність традиційної китайської дизайнерської думки та зрозуміти правила організації елементів і вираження на рівні наративу, щоб надихнути їх на створення інноваційних дизайнів на практиці. | uk |
dc.description.abstract | The forms of traditional Chinese character graphic narrative expression and their ideological causes are analysed, focusing on the combination of the original meaning of the characters and the relationship between characters and diagrams, revealing the system's function and organisation, so as to summarise the design forms and techniques involved. The ideological and stylistic foundations of graphic narratives of Chinese characters are analysed using the literature induction method and interdisciplinary research method. It also combines the case study method to analyse the narrative mechanism of typical expression forms. In terms of narrative expression, it is pointed out that traditional Chinese character graphic design is influenced by the culture of Chinese characters and national ideology, thus summarising the typical forms of expression, including textual pictorialisation, meaning concealment and multiple visual levels. Combining the theories of philology and culture, it combs through the ideological lineage of traditional Chinese character graphic narrative design, and seeks to explain the formal differences with similar works in Europe and the United States, in order to highlight the nationalised characteristics of the design. The study is conducive to helping designers recognise the essence of traditional Chinese design thinking and understand the rules of elemental organisation and expression at a narrative level, in order to inspire them to create innovative designs in their practice. | en |
dc.language | en | - |
dc.subject | традиційний стиль | uk |
dc.subject | китайська ієрогліфічна графіка | uk |
dc.subject | наративне вираження | uk |
dc.subject | зв'язок між ієрогліфами | uk |
dc.subject | культурні чинники | uk |
dc.subject | traditional style | en |
dc.subject | Chinese character graphics | en |
dc.subject | narrative expression | en |
dc.subject | character-picture relationship | en |
dc.subject | cultural factors | en |
dc.title | A study of narrative language in traditional Chinese character graphics | en |
dc.title.alternative | Дослідження наративної мови у традиційній китайській ієрогліфічній графіці | - |
dc.type | Article | - |
local.contributor.altauthor | Лі, Сяомін | uk |
local.contributor.altauthor | Колосніченко, О. В. | uk |
local.subject.section | Мистецтвознавство. Технічні науки | uk |
local.source | Art and Design | uk |
local.source.number | № 2 (26) | uk |
local.identifier.doi | 10.30857/2617-0272.2024.2.2 | - |
local.subject.method | 0 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
artdes_2024_N2_P020-031.pdf | 824,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.