Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргулець, О. Б.-
dc.contributor.authorПилипенко, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-07-03T10:52:44Z-
dc.date.available2024-07-03T10:52:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМоргулець О. Б. Маркетингові стратегії просування Полтавського туристичного регіону в контексті сталого розвитку / О. Б. Моргулець, Т. В. Пилипенко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 99-101.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26968-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингові стратегії просування Полтавського туристичного регіону в контексті сталого розвиткуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionSMART-спеціалізація регіонів та біоекономіка для сталого розвитку на національному та міжнародному рівняхuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P099-101.pdf526,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.