Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26880
Назва: Соціальна відповідальність суб'єктів туристичного бізнесу в кризових умовах
Інші назви: Transformation of accounting and reporting in the face of socio-economic challenges
Автори: Городянська, Лариса Володимирівна
Ключові слова: негативні чинники
суб'єкти туристичного бізнесу
види соціальної відповідальності
відтворення економічних ресурсів
кризові умови
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Державний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Городянська Л. В. Соціальна відповідальність суб'єктів туристичного бізнесу в кризових умовах / Л. В. Городянська // Трансформація обліку та звітності в умовах соціально-економічних викликів = Transformation of accounting and reporting in the face of socio-economic challenges : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 березня 2024 року. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. – С. 181-183.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні види соціальної відповідальності суб’єктів туристичного бізнесу в Україні в кризових умовах, що враховують негативні чинники, які впливають на стан та рівень розбалансованості ресурсного обміну суб’єктів туристичного бізнесу із основними групами стейкхолдерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26880
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy-1_181-183.pdf10,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.