Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТименко, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorКрикун, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-06-17T12:53:55Z-
dc.date.available2024-06-17T12:53:55Z-
dc.date.issued2024-06-12-
dc.identifier.citationТименко В. П. Взаємодоповнення інженерної та художньої графіки у професійній підготовці промислових дизайнерів [Електронний ресурс] / В. П. Тименко, О. М. Крикун // Вісник науки та освіти (Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія"). – 2024. – № 5 (23). – С. 1503-1514. – Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/12131uk
dc.identifier.issn2786-6165 (оnline)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26871-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена зростаючою потребою в промислових дизайнерах, які володіють як технічними, так і творчими навичками. Сучасний ринок праці вимагає від фахівців не лише глибокого розуміння технічних аспектів, але й здатності до креативного мислення і інноваційного підходу. Це дослідження спрямоване на вивчення процесу формування фахової компетентності з інженерної графіки у майбутніх бакалаврів промислового дизайну. У статті подано результати дослідження, що розкривають сутність ключових понять: "STEAM-підхід до художнього проєктування", "промисловий дизайн", "інженерна графіка" та "дизайн-графіка". Особливу увагу приділено детальному обґрунтуванню авторського розуміння поняття "евристична графіка промислового дизайнера", яке відображає процес створення нових концепцій та інноваційних рішень у промисловому дизайні через синтез технічних та художніх методів. Виокремлено проблеми у проєктно-творчій взаємодії між промисловими дизайнерами і фахівцями інжинірингу, а також визначено потенційні можливості їхнього взаємодоповнення. Аналізуються способи поєднання технічного проєктування фахівців інжинірингу та художнього проєктування промислових дизайнерів для досягнення високих результатів у створенні продукції. Запропоновано сукупність педагогічних умов, що сприяють продукуванню евристичних, концептуально інноваційних пропозицій щодо формотворення продукції промисловими дизайнерами. Ці умови включають впровадження інтегрованих навчальних програм, використання проектного підходу в освіті та залучення до навчального процесу фахівців з обох сфер – технічної та художньої. Взаємозбагачення знань та навичок промислових дизайнерів і фахівців інжинірингу в сфері графіки може стати ключовим фактором для підвищення ефективності проектно-творчої діяльності. Це дозволяє створювати високоякісні, інноваційні продукти, що відповідають вимогам сучасного ринку та сприяють прогресу в галузі промислового дизайну.uk
dc.description.abstractThe relevance of the study is due to the growing need for industrial designers who possess both technical and creative skills. The modern labor market requires specialists not only to have a deep understanding of technical aspects, but also to have the ability to think creatively and take an innovative approach. This study is aimed at studying the process of formation of professional competence in engineering graphics among future bachelors of industrial design. The article presents research results that reveal the essence of key concepts: "STEAM-approach to artistic design", "industrial design", "engineering graphics" and "design graphics". Particular attention is paid to the detailed justification of the author's understanding of the concept of "heuristic graphics of an industrial designer", which reflects the process of creating new concepts and innovative solutions in industrial design through the synthesis of technical and artistic methods. Problems in project-creative interaction between industrial designers and engineering specialists are singled out, as well as potential opportunities for their mutual complementation are determined. Methods of combining technical design by engineering specialists and artistic design by industrial designers to achieve high results in product creation are analyzed. A set of pedagogical conditions contributing to the production of heuristic, conceptually innovative proposals for product design by industrial designers is proposed. These conditions include the implementation of integrated educational programs, the use of a project approach in education, and the involvement of specialists from both technical and artistic fields in the educational process. Mutual enrichment of knowledge and skills of industrial designers and engineering specialists in the field of graphics can become a key factor for increasing the efficiency of design and creative activities. This allows you to create high-quality, innovative products that meet the requirements of the modern market and contribute to progress in the field of industrial design.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпроєктна творчістьuk
dc.subjectінженерна графікаuk
dc.subjectдизайн-графікаuk
dc.subjectпромисловий дизайнuk
dc.subjectконструктивний рисунокuk
dc.subjectтональний рисунокuk
dc.subjectевристична графікаuk
dc.subjectдизайн-продукціяuk
dc.subjectproject creativityuk
dc.subjectengineering graphicsuk
dc.subjectdesign-graphicsuk
dc.subjectindustrial designuk
dc.subjectconstructive drawingsuk
dc.subjecttonal drawingsuk
dc.subjectheuristic graphicsuk
dc.subjectdesign-productionuk
dc.titleВзаємодоповнення інженерної та художньої графіки у професійній підготовці промислових дизайнерівuk
dc.title.alternativeComplementation of engineering and art graphics in professional training industrial designersuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorTymenko, Volodymyr-
local.contributor.altauthorKrykun, Olha-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceВісник науки та освіти (Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія")uk
local.sourceBulletin of Science and Education (Series "Philology", Series "Pedagogy", Series "Sociology", Series "Culture and Art", Series "History and Archeology")uk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.identifier.doi10.52058/2786-6165-2024-5(23)-1503-1514uk
local.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/12131uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_5(23)_Тименко_В._Крикун_О.pdf533,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.