Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проданюк, Ф. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-12T09:26:24Z | - |
dc.date.available | 2024-06-12T09:26:24Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.citation | Проданюк Ф. М. Освітня політика Австро-Угорської імперії на території Галичини наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ століття / Ф. М. Проданюк // Global science: prospects and innovations : рroceedings of V International Scientific and Practical Conference, Liverpool, United Kingdom, 28-30 December 2023. – Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom, 2023. – Р. 633-641. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26856 | - |
dc.description.abstract | В другій половині XVIII ст. Галичина була захоплена Австрійською імперією. На українських землях її керівництво розпочало політику германізації (онімечення). У 1774-1848 рр. на території імперії проведено ряд освітніх реформ. Серед них важливе місце займали реформи Йосифа ІІ. У примусовому порядку вони зобов’язували всіх дітей на території імперії навчатися у державних школах, було запроваджено ряд заходів щодо введення відповідальності батьків за реалізацію даної вимоги та надання матеріальної й фінансової підтримки закладам освіти. Революційні події 1848 р. мали значний вплив на суспільно-політичне, соціально-економічне та національно-культурне життя населення західноукраїнських земель. Одним із її здобутків було піднесення українського та польського національно-визвольних рухів. Дуже швидко між ними загострилось протистояння. Важливим її напрямом було різне бачення їхніх представників можливості отримання освіти рідною мовою. Полякам вдалося заручитися підтримкою керівних органів Австро-Угорщини та відкрити на території краю значну кількість освітніх закладів з польською мовою навчання. Українська громада змогла відкрити лише окремі окремі класи з національною мовою навчання в початкових школах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Cognum Publishing House | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | Австро-Угорщина | uk |
dc.subject | Галичина | uk |
dc.subject | реформи | uk |
dc.subject | українці | uk |
dc.subject | поляки | uk |
dc.title | Освітня політика Австро-Угорської імперії на території Галичини наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ століття | uk |
dc.type | Article | uk |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій | uk |
local.subject.department | Кафедра філософії та культурології | uk |
local.conference.location | Liverpool, United Kingdom | uk |
local.conference.date | 2023-12-28 | - |
local.conference.name | Global science: prospects and innovations | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20240610_307.pdf | 988,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.