Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTereshchenko, Svitlana-
dc.contributor.authorKulinich, Tetiana-
dc.contributor.authorMatienko, Vasyl-
dc.contributor.authorTymchyna, Yurii-
dc.contributor.authorNevmerzhytska, Svitlana-
dc.contributor.authorIevseitseva, Olena-
dc.date.accessioned2024-06-11T09:25:01Z-
dc.date.available2024-06-11T09:25:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationFinancial and marketing innovative management of ecological agribusiness / S. Tereshchenko, T. Kulinich, V. Matienko, Y. Tymchyna, S. Nevmerzhytska, O. Ievseitseva // Financial And Credit Activity: Problems Of Theory And Practice. – 2023. – Volume 6, Issue 53. – P. 487-500.uk
dc.identifier.issn2306-4994 (print)uk
dc.identifier.issn2310-8770 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26843-
dc.description.abstractThe current activity of agricultural enterprises is characterized by instability, which is caused by the changing external environment and numerous challenges. The low adaptability of agricultural enterprises does not allow them to respond to these challenges in time, which leads to a negative trend in the development of the agricultural sector as a whole. Most enterprises do not have an effective strategy for the development of financial and marketing innovative management, which, moreover, does not correspond to the policy of resource conservation and environmental friendliness of production. In this case, there is a need for an in-depth study of the concept of financial and marketing innovative management of ecological agribusiness. The article proposes innovative directions for evaluating the effectiveness of financial and marketing innovative management of ecological agribusiness and modelling the forecast of such management. The dynamics of financial and marketing innovation management were determined using the method of longitudinal data analysis with marginal and random effects, optimization and statistical modelling. Statistical information of five agricultural enterprises of the Poltava district, which have approximately the same production volumes and similar areas for sowing crops, were used to optimize the sown areas and model the management of ecological agribusiness. Also, these enterprises are ecologically oriented and grow ecologically safe products. The results of modelling made it possible to determine the individual effects of financial, marketing and production innovation management. The proposed method of determining the financial and marketing innovative management of ecological agribusiness is simple for practical use by interested market stakeholders who take care of the timely assessment of the current activity of the agricultural enterprise and the forecast of its prospects.uk
dc.description.abstractПоточна діяльність агропідприємств відзначається нестабільністю, яка викликана мінливим зовнішнім середовищем та численними викликами. Низька адаптивність агропідприємств не дозволяє їм вчасно реагувати на зазначені виклики, що призводить до негативного тренду розвитку агросектора загалом. У більшості підприємств відсутня ефективна стратегія розвитку фінансово-маркетингового інноваційного менеджменту, яка до того ж не відповідає політиці ресурсозбереження та екологічності виробництва. У такому випадку існує потреба глибинного дослідження концепції фінансово-маркетингового інноваційного менеджменту екологічного агропідприємництва. У статті запропоновано інноваційні напрями оцінювання ефективності фінансово-маркетингового інноваційного менеджменту екологічного агропідприємництва та моделювання прогнозу такого менеджменту. За допомогою використання методики аналізу лонгітюдних даних із граничними та випадковими ефектами, оптимізаційного й статистичного моделювання визначено динаміку фінансово-маркетингового інноваційного менеджменту. Для оптимізації посівних площ і моделювання менеджменту екологічного агропідприємництва використана статистична інформація п’яти аграрних підприємств Полтавського району, які мають приблизно однакові обсяги виробництва, схожі площі для посіву культур. Також ці підприємства є екологічно орієнтованими та вирощують екологічно безпечну продукцію. Результати моделювання дозволили визначити індивідуальні ефекти фінансово-маркетингового та виробничого інноваційного менеджменту. Запропонована методика визначення фінансово-маркетингового інноваційного менеджменту екологічного агропідприємництва є простою для практичного використання зацікавленими стейкхолдерами ринку, які опікуються вчасним проведенням оцінювання поточної діяльності сільськогосподарського підприємства та прогнозу перспектив його розвитку.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectecological agribusinessuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectfinanceuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectproductionuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectекологічне агропідприємництвоuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.titleFinancial and marketing innovative management of ecological agribusinessuk
dc.title.alternativeФінансово-маркетинговий інноваційний менеджмент екологічного агропідприємництваuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorТерещенко, С.-
local.contributor.altauthorКулініч, Т.-
local.contributor.altauthorМатієнко, В.-
local.contributor.altauthorТимчина, Ю.-
local.contributor.altauthorНевмержицька, С.-
local.contributor.altauthorЄвсейцева, О.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceFinancial And Credit Activity: Problems Of Theory And Practiceuk
local.sourceФінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практикиuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.55643/fcaptp.6.53.2023.4255uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4255_487-500.pdf297,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.