Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBondarchuk, S.-
dc.contributor.authorLebedieva, Svitlana-
dc.date.accessioned2024-05-14T09:06:47Z-
dc.date.available2024-05-14T09:06:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBondarchuk S. English as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologies / S. Bondarchuk, S. Lebedieva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 5-9.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539-
dc.description.abstractThe paper examines the multimodal potential of modern pedagogical technologies as tools for enhancing educational practices. Student-centered interactive learning unlocks creativity and improves self-study skills, promoting critical thinking, problem-solving abilities, and overall academic performance. By using technologies such as presentations, mind maps, and brainstorming, the teacher can create an atmosphere of cooperation and trust among group members, which in turn boosts engagement and positive outcome. Pursuit for a balanced combination of traditional and innovative methods is based on the relevance of researched technologies in preparing students for future professional activity, aligning with the practices of modern companies.uk
dc.description.abstractУ статті досліджується мультимодальний потенціал педагогічних технологій як інструментів вдосконалення освітніх практик. Інтерактивна взаємодія у студентоцентрованому навчанні розкриває творчий потенціал та покращує навички самоосвіти, сприяє розвитку критичного мислення, здатності розв'язувати проблеми та підвищенню загальної академічної успішності. Використання таких технологій, як презентації, ментальні карти та мозковий штурм, зміцнює можливості співпраці та довіру між членами групи, підвищує загальну зацікавленість, що призводить до позитивних результатів. Прагнення до збалансованого поєднання традиційних та інноваційних методів ґрунтується на актуальності досліджуваних технологій у підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності, узгодженої з практиками сучасних компаній.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectinnovative approachuk
dc.subjectpedagogical technologyuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectpresentationuk
dc.subjectmind mapuk
dc.subjectbrainstorminguk
dc.subjectінноваційний підхідuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectпрезентаціяuk
dc.subjectментальна картаuk
dc.subjectмозковий штурмuk
dc.titleEnglish as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologiesuk
dc.title.alternativeАнглійська мова як лінгва франка сучасного світу: мультимодальні технології навчанняuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБондарчук, С.-
local.contributor.altauthorЛебедєва, С.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноваційний розвиток освіти, культурних і креативних індустрій України в умовах післявоєнного відновленняuk
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2023_V1_P005-009.pdf147,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.