Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bondarchuk, S. | - |
dc.contributor.author | Lebedieva, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T09:06:47Z | - |
dc.date.available | 2024-05-14T09:06:47Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Bondarchuk S. English as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologies / S. Bondarchuk, S. Lebedieva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 5-9. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539 | - |
dc.description.abstract | The paper examines the multimodal potential of modern pedagogical technologies as tools for enhancing educational practices. Student-centered interactive learning unlocks creativity and improves self-study skills, promoting critical thinking, problem-solving abilities, and overall academic performance. By using technologies such as presentations, mind maps, and brainstorming, the teacher can create an atmosphere of cooperation and trust among group members, which in turn boosts engagement and positive outcome. Pursuit for a balanced combination of traditional and innovative methods is based on the relevance of researched technologies in preparing students for future professional activity, aligning with the practices of modern companies. | uk |
dc.description.abstract | У статті досліджується мультимодальний потенціал педагогічних технологій як інструментів вдосконалення освітніх практик. Інтерактивна взаємодія у студентоцентрованому навчанні розкриває творчий потенціал та покращує навички самоосвіти, сприяє розвитку критичного мислення, здатності розв'язувати проблеми та підвищенню загальної академічної успішності. Використання таких технологій, як презентації, ментальні карти та мозковий штурм, зміцнює можливості співпраці та довіру між членами групи, підвищує загальну зацікавленість, що призводить до позитивних результатів. Прагнення до збалансованого поєднання традиційних та інноваційних методів ґрунтується на актуальності досліджуваних технологій у підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності, узгодженої з практиками сучасних компаній. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | innovative approach | uk |
dc.subject | pedagogical technology | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | presentation | uk |
dc.subject | mind map | uk |
dc.subject | brainstorming | uk |
dc.subject | інноваційний підхід | uk |
dc.subject | педагогічна технологія | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | презентація | uk |
dc.subject | ментальна карта | uk |
dc.subject | мозковий штурм | uk |
dc.title | English as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologies | uk |
dc.title.alternative | Англійська мова як лінгва франка сучасного світу: мультимодальні технології навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Бондарчук, С. | - |
local.contributor.altauthor | Лебедєва, С. | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2023-11-17 | - |
local.conference.name | Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості | - |
local.conference.section | Інноваційний розвиток освіти, культурних і креативних індустрій України в умовах післявоєнного відновлення | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2023_V1_P005-009.pdf | 147,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.