Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [172] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 161 до 172 з 172
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Дослідження сучасного стану Інтернет-реклами у маркетингових комунікаціяхЯренко, А. В.; Ковальова, К. Л.
2015Стратегія бренду як парадигма маркетингу конкурентоспроможності брендуЯренко, А. В.; Бутенко, А. В.
2015Особливості маркетингу в сільськогосподарському секторі економіки УкраїниЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2015Формування маркетингової стратегії на підприємствіЯцишина, Л. К.; Чигарєв, А. Л.
2015Цінові оптимізаційні моделі у маркетинговому ціноутворенніЧубукова, О. Ю.; Колтко, Ю. Ю.
2015Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємствіЧубукова, О. Ю.; Гриппа, І. К.
2015Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуЯцишина, Л. К.; Пономаренко, О. А.
2015Застосування бенчмаркінгових досліджень у діяльності ТОВ "Ферреро Україна" задля досягнення лідерства на ринкуБелова, Т. Г.; Черкасова, В. В.
2015Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринкуЯцишина, Л. К.; Січкар, В. О.
2015Ризики в маркетингуЛабурцева, О. І.
2015Сучасний стратегічний соціальний маркетинг та впровадження програм соціального маркетингу: практичні кейсиЛісовська, О. Ю.
2015Основні тренди контент-маркетингу на теперішній час в УкраїніЧубукова, О. Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 161 до 172 з 172
ІІІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 13 листопада 2015 року)