Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатюха, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2024-04-16T12:22:18Z-
dc.date.available2024-04-16T12:22:18Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationМатюха М. М. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності / М. М. Матюха // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої пам’яті професора, заслуженого працівника вищої школи Дмитра Мусійовича Фесенка, м. Полтава, 28-29 березня 2024 року. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 293-295.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26309-
dc.description.abstractУ сучасних умовах будь-якому підприємству необхідна добре налагоджена система збору інформації про внутрішнє та зовнішнє ділове середовище, що дозволяє чуйно реагувати на всі його зміни, оперативно оновлювати продуктову гаму та технології, а також відстежувати динаміку потреб цільової аудиторії. Сучасне підприємство потребує системи формування ефективної інформаційної системи маркетингу (ІСМ), яка має сприяти зниженню невизначеності та ризику при розробці та виведенні нового продукту на ринок. Однак, завдання створення ІСМ у сучасних умовах господарювання висуває набагато складніші завдання для традиційних існуючих ринків, оскільки доводиться обробляти великі масиви інформації. Крім того, слід враховувати вартість обробки та зберігання інформації, її актуальність та інші якісні показники.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський державний аграрний університетuk
dc.subjectоблікuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectінформаційне середовищеuk
dc.subjectінформаційна система маркетингу (ІСМ)uk
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингової діяльностіuk
dc.title.alternativeInformation support of marketing activitiesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMatiukha, Mykola-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра фінансів та бізнес-консалтингуuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2024-03-28-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємствомuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матюха_репозитарій.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.