Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26219
Назва: | Professional training of future specialists in the field of technology and design using digital technologies |
Інші назви: | Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі технологій і дизайну засобами цифрових технологій |
Автори: | Yezhova, Olga |
Ключові слова: | professional training digitalization technology digital technologies design pecialists in the field of technology and design institution of higher education професійна підготовка цифровізація технології дизайн цифрові технології фахівці в галузі технологій та дизайну заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 31-бер-2024 |
Бібліографічний опис: | Yezhova O. Professional training of future specialists in the field of technology and design using digital technologies / O. Yezhova // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. – 2024. – Vol. 11, No. 1. – P. 20-24. |
Source: | Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University |
Короткий огляд (реферат): | The article substantiates the relevance of the problem of using digital technologies in the professional training of future specialists in the field of technology and design. A theoretical analysis of scientific sources for understanding the concepts of "professional training", "digitalization", "digital technologies" was carried out. It was found that the technological education of young people plays an important role in the formation of critical and technical thinking, the ability to change the environment by means of modern technologies and design, gaining experience in the step-by-step creation of useful and aesthetic products; development of skills to use traditional and modern technologies; the ability to entrepreneurship and innovative actions, the formation of a work culture, the desire to improve the process and results of design and technological activity, as well as the determination of the sphere of future professional activity, which depends on the well-being and economic power of the state. It was concluded that digital technologies are an effective means of professional training of future specialists in the field of technology and design, which ensure the achievement of an atmosphere of cooperation, understanding and benevolence, contribute to the formation of critical and technical thinking skills and abilities, the development of creative potential and self-realization, the achievement of new educational results, adequate to the requirements of the digital society. At the same time, digital technologies make it possible to make the process of professional training of future specialists in the field of technology and design mobile, differentiated and individual based on the implementation of innovative approaches, including the use of Google services, E-manuals, multimedia presentations, the use of web quests, "cases" , project method, etc. The digital transformation of Ukrainian education strengthens the motivation of future specialists for self-education and selfdevelopment, contributes to the achievement of new educational results adequate to the requirements of a digital society. Digital technologies are effective means that enable individuals to be prepared for active life in society and allow for the editing, expansion and improvement of social experience. У статті обґрунтовано актуальність проблеми застосування цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі технологій та дизайну. Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з осмислення понять "професійна підготовка", "цифровізація", "цифрові технології". З’ясовано, що технологічна освіта молоді відіграє важливу роль у формуванні критичного та технічного мислення, спроможності до зміни навколишнього середовища засобами сучасних технологій і дизайну, набуття досвіду поетапного створення корисних і естетичних виробів; виробленні навичок застосовувати традиційні та сучасні технології; здатності до підприємливості та інноваційної діяльності, формуванні культури праці, прагненні удосконалювати процес і результати проектно-технологічної діяльності, а також визначенні сфери майбутньої професійної діяльності, від якої залежить добробут та економічна могутність держави. Зроблено висновки, що цифрові технології є ефективним засобом професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі технологій і дизайну, що забезпечують досягнення атмосфери співробітництва, порозуміння й доброзичливості, сприяють формуванню умінь і навичок критичного і технічного мислення, розвитку творчого потенціалу й самореалізації, досягненню нових освітніх результатів, адекватних вимогам цифрового суспільства. Разом з тим, цифрові технології дозволяють зробити процес професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі технологій та дизайну мобільним, диференційованим та індивідуальним на основі впровадження інноваційних підходів, включаючи використання Google-сервісів, Е-посібників, мультимедійних презентацій, використання веб-квестів, "кейсів", методу проєктів тощо. Цифрова трансформація української освіти посилює мотивацію у майбутніх фахівців у галузі технологій та дизайну до самоосвіти і саморозвитку, сприяє досягненню нових освітніх результатів, адекватних вимогам цифрового суспільства. Цифрові технології є результативними технологіями, які дають змогу підготувати особистість до активного життя в суспільстві й дозволяють редагувати, розширювати й удосконалювати соціальний досвід. |
DOI: | 10.15330/jpnu.11.1.20-24 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26219 |
Faculty: | Факультет мистецтв і моди |
Department: | Кафедра моди та стилю |
ISSN: | 2311-0155 (рrint) 2413-2349 (оnline) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра моди та стилю (МС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
JVSPNY_YEZHOVAtraining_tech_design_digital11_2024.pdf | 390,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.