Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25722
Назва: | Образи сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю |
Інші назви: | Images of rural life in modern Chinese genre painting |
Автори: | Фей, Мінкай |
Ключові слова: | Китай жанровий живопис китайські художники художній образ China modern genre painting Chinese artists artistic image |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Фей М. Образи сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю [Текст] / М. Фей // Art and Design. - 2023. - № 4 (24). - С. 186-193. |
Source: | Art and Design |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є осмислення стильових, композиційних та колористичних рішень створення образу сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю. Методологія дослідження базується на використанні як загальнонаукових методів аналізу, так і спеціально-мистецтвознавчих, а саме: методах формально-стилістичного та композиційно-колористичного аналізу. На прикладах аналізу картин Сіня Дунвана,Чень Ліжуна, Го Бейпіна, Лі Дзепіна виявлені художні особливості втілення образів сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю. Виявлені основні мотиви картин про сільське життя в сучасному станковому живописі Китаю. Осмислені стильові, композиційні та колористичні рішення створення образів сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю та доведено, що основним стильовим напрямом репрезентації образів сільського життя є реалізм, стиль, який підтримує або відновлює референтні зв’язки з дійсністю, з культурою повсякденності Китаю. Охарактеризовані різні підходи до віддзеркалення змістів образів сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю. Доведено, що образи сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю є вагомим його образним сегментом, який віддзеркалює сьогодення. Вперше визначені художні особливості втілення образів сільського життя в сучасному жанровому живописі Китаю на прикладах картин Сіня Дунвана,Чень Ліжуна, Го Бейпіна, Лі Дзепіна, створених наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх застосування для фахової мистецької освіти як в Україні, так і в Китаї. Дослідження відкриває перспективу вивчення інших образів повсякденності в сучасному китайському жанровому живописі. The purpose of the article is to understand the stylistic, compositional and coloristic solutions of creating the image of rural life in modern genre painting of China. The research methodology is based on the use of both general scientific methods of analysis and special art-scientific methods, namely: methods of formal-stylistic and compositional-coloristic analysis. On the examples of the analysis of the paintings of Xin Dongwan, Chen Lizhong, Guo Beiping, and Li Zeping, the artistic features of the embodiment of images of rural life in modern genre painting of China are revealed. The main motifs of paintings about rural life in modern Chinese easel painting are revealed. The stylistic, compositional and coloristic solutions of creating images of rural life in modern genre painting of China are understood, and it is proved that the main stylistic direction of the representation of images of rural life is realism, a style that supports or restores referential connections with reality, with the culture of everyday life in China. Various approaches to the reflection of the contents of images of rural life in modern genre painting of China are characterized. It has been proven that the images of rural life in modern genre painting of China are a significant segment of its image that reflects the present. For the first time, the artistic features of the embodiment of images of rural life in modern genre painting of China are defined using the examples of paintings by Xin Dongwan, Chen Lizhong, Guo Beiping, and Li Zeping, created at the end of the 20th and beginning of the 21st centuries. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of their application for professional art education both in Ukraine and in China. The study opens the perspective of studying other images of everyday life in modern Chinese genre painting. |
DOI: | 10.30857/2617-0272.2023.4.16 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25722 |
ISSN: | 2617-0272 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
artdes_2023_N4_P186-193.pdf | 533,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.