Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБілянська, М. М.-
dc.contributor.authorОлефіренко, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-02-07T13:16:22Z-
dc.date.available2024-02-07T13:16:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлефіренко Л. С. Формування фахових компетентностей майбутніх закрійників під час професійно-теоретичної підготовки : кваліфікаційна робота за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) / Л. С. Олефіренко ; наук. кер. М. М. Білянська ; рец. В. А. Григор'єва. – Київ : КНУТД, 2023. – 121 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25661-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню процесу формування фахових компетентостей майбутніх закрійників під час професійно-теоретичної підготовки. Робота полягає в аналізі різних підходів до формування фахових компетентностей, розкриття основних характеристик компетентнісного підходу, визначення етапів, критеріїв, методів до формування фахових компетентностей майбутніх закрійників, створено модель формування фахових компетентностей майбутніх закрійників. Робота спрямована на вивчення процесу формування фахових компетентностей майбутніх закрійників під час професійно-теоретичної підготовки. На основі зібраних даних було сформовано гіпотезу, яку за допомогою педагогічного експерименту було доведено. Завдяки результату педагогічного експерименту розроблено приклади завдань та прийомів для покращення рівня сформованості фахових компетентностей під час проведення теоретичних уроків.uk
dc.description.abstractThe qualification work is dedicated to the study of the process of formation of professional competences of future clothes cutters during professional and theoretical training. The work consists in the analysis of different approaches to the formation of professional competences, the disclosure of the main characteristics of the competence approach, the definition of stages, criteria, methods for the formation of professional competences of future clothes cutters, a model of formation of professional competences of future cutters has been created. The work is aimed at studying the process of formation of professional competences of future clothes cutters during professional and theoretical training. On the basis of the collected data, a hypothesis was formed, which was proved with the help of a pedagogical experiment. Thanks to the result of the pedagogical experiment, examples of tasks and techniques were developed to improve the level of formation of professional competences during theoretical lessons.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectфахові компетентностіuk
dc.subjectзакрійникuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectprofessional competencesuk
dc.subjectclothes cutteruk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.titleФормування фахових компетентностей майбутніх закрійників під час професійно-теоретичної підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of professional competences of future clothes cutters during professional and theoretical traininguk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorOlefirenko, Ludmyla-
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗПТ-22uk
local.diplom.targetВизначити рівень сформованості фахових компетентностей закрійників під час професійно-теоретичної підготовки.uk
local.diplom.objectПроцес підготовки закрійників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.uk
local.diplom.predmetЗміст, засоби та методи формування фахових компетентностей під час професійно-теоретичної підготовки майбутніх закрійників.uk
local.diplom.methodДля вирішення поставлених завдань та перевірки гіпотези було використано такі методи: теоретичні – аналіз наукової літератури для вивчення теоретичних засад процесу формування фахових компетентностей; синтез, узагальнення та систематизація – для виявлення методів теоретичної підготовки для формування фахових компетентностей майбутніх закрійників; емпіричні: спостереження, бесіди, анкетування – для визначення стану рівня сформованості фахових компетентностей в учнів; педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний етапи) – для перевірки рівня сформованості фахових компетентностей; методи кількісного та якісного аналізу результатів і математичної статистики: метод ранжування, оцінювання результативності учнів на уроці; статистичне обчислення: застосування t-критерію Ст’юдента.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)uk
local.diplom.programПрофесійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)uk
local.contributor.altadvisorBilianska, Mariia-
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom015_Olefirenko_Bilianska.pdf3,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.