Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлітюк, О. О.-
dc.contributor.authorОвчарек, В. Є.-
dc.contributor.authorМаркович, Світлана Юріївна-
dc.date.accessioned2023-11-20T11:13:51Z-
dc.date.available2023-11-20T11:13:51Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationСлітюк О. О. Принципи створення анімаційної тизерної реклами / О. О. Слітюк, В. Є. Овчарек, С. Ю. Маркович // International scientific innovations in human life : proceedings of XII International Scientific and Practical Conference, Manchester, United Kingdom, 8-10 June 2022. – Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom, 2022. – P. 652-657.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25151-
dc.description.abstractВ роботі розглянуті питання, пов’язані з розробкою підходів до створення анімаційної тизерної реклами. Проведено аналіз технології створення тизерів, розглянути вимоги до тизерів, визначені критерії ефективності тизерної реклами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCognum Publishing Houseuk
dc.subjectтизерuk
dc.subjectтизерна рекламаuk
dc.subjectтрейлерuk
dc.subjectрекламна компаніяuk
dc.subjectанімаціяuk
dc.titleПринципи створення анімаційної тизерної рекламиuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.conference.locationManchester, United Kingdomuk
local.conference.date2022-06-08-
local.conference.nameInternational scientific innovations in human lifeuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слітюк_О.О._Овчарек_В.Є._Маркович_С.Ю.pdf910,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.