Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлисенко, Г. П.uk
dc.date.accessioned2016-10-12T13:39:05Z-
dc.date.available2016-10-12T13:39:05Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПлисенко Г. П. Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послуг [Текст] / Г. П. Плисенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 4 (101) : Серія "Економічні науки". - C. 41-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2510-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методологічну сутність дефініцій категорій брендингу, бренд-білдінгу, ребрендингу. Узагальнено основні конкурентні переваги, якими повинен володіти вищий навчальний заклад для підвищення рівня конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Обґрунтовано роль концепції брендингу в конкуренції серед вищих навчальних закладів.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена теоретико-методологическая сущность дефиниций категорий брендинга, бренд-билдинга, ребрендинга. Обобщены основные конкурентные преимущества, которыми должно обладать высшее учебное заведение для повышения уровня конкурентоспособности на рынке образовательных услуг. Обоснована роль концепции брендинга в конкуренции среди высших учебных заведений.ru
dc.description.abstractThe article considers theoretical and methodological essence of the definitions of the categories of branding, brand building, rebranding. The key competitive advantages higher education institutions should possess to increase the level of competitiveness at the education market. The role of a branding concept in competition among higher education institutions is grounded.en
dc.languageuk
dc.subjecthigher educationen
dc.subjecthigher education institutionen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectrebrandingen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectвысшее образованиеru
dc.subjectвысшее учебное заведениеru
dc.subjectбренд-билдингru
dc.subjectбрендингru
dc.subjectребрендингru
dc.subjectконкурентные преимуществаru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбренд-білдінгuk
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleБрендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorPlysenko, H. P.en
local.contributor.altauthorПлысенко, Г. П.ru
local.subject.sectionМодернізація освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (101)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P041-047.pdf357,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.