Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25100
Назва: Особливості розробки дизайн-макету сайту в сфері реклами комерційної автотехніки
Інші назви: Features of design layout development for advertising commercial vehicles website
Автори: Батрак, В. С.
Стріжкова, Марія Євгенівна
Ключові слова: дизайн-макет
адаптивний UI/UX дизайн
інформаційно-аналітичний веб-сайт
цифрова доступність
використання нейромереж у дизайні
design layout
adaptive UI/UX design
information-analytical website
digital accessibility
use of neural networks in design
Дата публікації: 12-чер-2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Стріжкова М. Є. Особливості розробки дизайн-макету сайту в сфері реклами комерційної автотехніки : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / М. Є. Стріжкова ; наук. кер. В. С. Батрак ; рец. Р. Хиневич. – Київ : КНУТД, 2023. – 100 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі надані результати дослідження стосовно особливостей розробки дизайн-макету веб-сайту в сфері реклами комерційної автомобільної техніки. Проаналізовано історичний досвід та сучасні тенденції UI/UX дизайну, проведено конкурентний аналіз розробки дизайну та контентного наповнення сайтів. Отримані результати дозволили розробити унікальний та практичний веб-дизайн інформаційно-аналітичного сайту з реклами комерційної автомобільної техніки компанії. Під час дослідження виявлено, що веб-дизайн сайту повинен збільшувати зацікавленість цільової аудиторії та досягати певних стратегічних цілей − збільшення продажів або підвищення пізнаваності бренду компаній-рекламодавців. Створений UI/UX дизайн є адаптивним та інклюзивним, відповідає принципам цифрової доступності. А практичне використання сучасних тенденцій у веб-дизайні розкривають можливості інструментів нейромереж та AI, що дозволяють покращити результат та зменшити собівартість розробки.
The diploma project the research results regarding the peculiarities of developing design layouts for websites in the field of advertising commercial vehicles. The historical experience and current trends in UI/UX design have been analyzed, and a competitive analysis of design development and content filling of websites has been conducted. The obtained results allowed for the development of a unique and practical web design for an information-analytical website with advertising for commercial vehicles of a company. During the research, it was revealed that the web design of the website should increase the interest of the target audience and achieve specific strategic goals, such as increasing sales or raising brand awareness for advertising companies. The created UI/UX design is adaptive and inclusive, adhering to the principles of digital accessibility. Furthermore, the practical implementation of modern trends in web design reveals the possibilities of neural networks and AI tools, which can improve results and reduce development costs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25100
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Strizhkova_Batrak.pdf4,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.