Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.uk
dc.date.accessioned2016-10-12T13:38:43Z-
dc.date.available2016-10-12T13:38:43Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесу [Текст] / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 4 (101) : Серія "Економічні науки". - C. 76-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2503-
dc.description.abstractУ статті набули подальшого розвитку теоретичні положення концепції брендингу в системі інтегрованих структур бізнесу. Розглянуто еволюційний поступ формування інтегрованих структур, виокремлено найбільш виражені етапи розвитку. Зазначено особливості формування інтегрованих структур бізнесу в Україні. Запропоновано класифікацію структур інтегрованих брендів, яка заснована на визначенні сили взаємозв’язків між окремими брендами структурних об’єднань.uk
dc.description.abstractВ статье получили дальнейшее развитие теоретические положения концепции брендинга в системе интегрированных структур бизнеса. Рассмотрено эволюционное развитие формирования интегрированных структур, выделены наиболее важные этапы развития. Указаны особенности формирования интегрированных структур бизнеса в Украине. Предложена классификация структур интегрированных брендов, основанная на определении силы взаимосвязей между отдельными брендами структурных объединений.ru
dc.description.abstractThe article provides insights into the development of theoretical provisions of a branding concept in the system of integrated business structures. Evolution of the integrated structuresformation is considered and the most important stages of its development are identified. The specific features of integrated business structures patterns in Ukraine are revealed. A classification of integrated brands structures based on the determination of the strength of the relationship between the individual brands within structural clusters is offered.en
dc.languageuk
dc.subjectintegrated business structuresen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectsynergy effecten
dc.subjectинтегрированные структуры бизнесаru
dc.subjectбрендингru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectконкуренцияru
dc.subjectсинергетический эффектru
dc.subjectінтегровані структури бізнесуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectсинергетичний ефектuk
dc.titleТеоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorNifatova, О. М.en
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (101)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P076-082.pdf348,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.