Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2500
Назва: Принципи створення внутрішньої форми взуття. Повідомлення № 1. Вдосконалення методу разрахунку довжини устілки з урахуванням розмірного асортименту взуття
Автори: Шумейко, В. М.
Заєць, А. В.
Кернеш, В. П.
Коновал, В. П.
Гаркавенко, С. С.
Ключові слова: footstep
sizes / dimension
consistent patterns
age and gender special aspects
last
shoe size assortment
the plantar surface of the foot
стопа
размеры
закономерности
половозрастные особенности
колодка
плантарная поверхность стопы
размерный ассортимент
стопа
розміри
закономірності
статево-вікові особливості
колодка
розмірний асортимент
плантарна поверхня стопи
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Принципи створення внутрішньої форми взуття. Повідомлення № 1. Вдосконалення методу разрахунку довжини устілки з урахуванням розмірного асортименту взуття [Текст] / В. М. Шумейко, А. В. Заєць, В. П. Кернеш, В. П. Коновал, С. С. Гаркавенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки. - 2016. - № 4 (100). - C. 63-75.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки
Короткий огляд (реферат): У ході розкриття принципів побудови внутрішньої форми взуття показано, що його якість залежить не тільки від результатів досліджень ергономічних складових, але й від маркетингу існуючих державних стандартів на визначення параметрів та структури попиту.
Исследовано влияние размеров и формы стопы, их закономерностей (в зависимости от половозрастных и региональных особенностей, высоты каблука) на результаты расчетов размерного ассортимента. Теоретически доказана необходимость использования в антропометрии стоп измерения длины «плантарной» поверхности низа стопы и установлена ее зависимость от высоты подъема пяточной части. Определена математическая модель расчета длинны следа колодки.
During the research the principles of construction of the inner form of footwear shown that the its quality depends not only on the results of studies of ergonomic components, but also on the marketing of existing state standards on the definition of the parameters and the structure of demand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2500
Faculty: Факультет індустрії моди
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V100_P063-075.pdf482,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.