Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24667
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмак, Інга | - |
dc.contributor.author | Зіглін, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T12:03:45Z | - |
dc.date.available | 2023-09-18T12:03:45Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Єрмак І. Оптимізація арту для ігрових движків у створенні казуальних мобільних ігор / І. Єрмак, А. Зіглін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 336-339. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24667 | - |
dc.description.abstract | Розглянута проблема оптимізації художньої складової до ігрових движків для створення мобільних ігор. Метою роботи була систематизація та опис етапів технічних процесів візуальної складової ігор, методи спрощення роботи без суттєвої втрати якості художньої складової та особливості розробки арту для мобільних казуальних відеоігор. На прикладі реальних проєктів показані етапи роботи ігрового художника та техніки оптимізації ігрового арту для подальшого інтегрування у робочий процес розробників. | uk |
dc.description.abstract | The problem of optimizing the artistic component to game engines for creating mobile games is considered. The purpose of the work was to clarify the technical processes of the visual component of games, methods of simplifying the work without a significant loss of the quality of the artistic component, and the features of art development for mobile casual video games. On the example of real projects, the stages of the work of a game artist and the techniques of optimizing game art for further integration into the work process of developers are shown. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | розробка мобільних ігор | uk |
dc.subject | стилізація в іграх | uk |
dc.subject | оптимізація арту для ігор | uk |
dc.subject | казуальні ігри | uk |
dc.subject | створення ігрової графіки | uk |
dc.subject | development of mobile games | uk |
dc.subject | stylization in games | uk |
dc.subject | optimization of art for games | uk |
dc.subject | casual games | uk |
dc.subject | creation of game graphics | uk |
dc.title | Оптимізація арту для ігрових движків у створенні казуальних мобільних ігор | uk |
dc.title.alternative | Art optimization for game engines in the creation of casual mobile games | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Yermak, I. | - |
local.contributor.altauthor | Ziglin, A. | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2023-04-27 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | - |
local.conference.section | Інформаційні технології візуалізації у дизайні | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V1_P336-339.pdf | 621,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.