Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмак, Інга-
dc.contributor.authorЗіглін, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-09-18T12:03:45Z-
dc.date.available2023-09-18T12:03:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЄрмак І. Оптимізація арту для ігрових движків у створенні казуальних мобільних ігор / І. Єрмак, А. Зіглін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 336-339.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24667-
dc.description.abstractРозглянута проблема оптимізації художньої складової до ігрових движків для створення мобільних ігор. Метою роботи була систематизація та опис етапів технічних процесів візуальної складової ігор, методи спрощення роботи без суттєвої втрати якості художньої складової та особливості розробки арту для мобільних казуальних відеоігор. На прикладі реальних проєктів показані етапи роботи ігрового художника та техніки оптимізації ігрового арту для подальшого інтегрування у робочий процес розробників.uk
dc.description.abstractThe problem of optimizing the artistic component to game engines for creating mobile games is considered. The purpose of the work was to clarify the technical processes of the visual component of games, methods of simplifying the work without a significant loss of the quality of the artistic component, and the features of art development for mobile casual video games. On the example of real projects, the stages of the work of a game artist and the techniques of optimizing game art for further integration into the work process of developers are shown.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрозробка мобільних ігорuk
dc.subjectстилізація в іграхuk
dc.subjectоптимізація арту для ігорuk
dc.subjectказуальні ігриuk
dc.subjectстворення ігрової графікиuk
dc.subjectdevelopment of mobile gamesuk
dc.subjectstylization in gamesuk
dc.subjectoptimization of art for gamesuk
dc.subjectcasual gamesuk
dc.subjectcreation of game graphicsuk
dc.titleОптимізація арту для ігрових движків у створенні казуальних мобільних ігорuk
dc.title.alternativeArt optimization for game engines in the creation of casual mobile gamesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorYermak, I.-
local.contributor.altauthorZiglin, A.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V1_P336-339.pdf621,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.