Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorМанухіна, Юлія Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-09-11T09:22:49Z-
dc.date.available2023-09-11T09:22:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМанухіна Ю. І. Удосконалення маркетингової політики підприємства : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / Ю. І. Манухіна ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2022. – 75 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24569-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність та види маркетингових стратегій і тактик; проведено дослідження ринку спортивних послуг та підприємств, що працюють у даній сфері в Україні. Визначено оганізаційно-економічну характеристику підприємства ФОП "Smidyuk Academy"; оцінено маркетингову діяльність спортивного залу ФОП "Smidyuk Academy" та визначено план проведення маркетингового дослідження; запропоновано рекомендації комунікаційних заходів щодо реалізації обраної стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері спортивних послуг.uk
dc.description.abstractThe work examines the essence and types of marketing strategies and tactics; the market research of sports services and enterprises working in this field in Ukraine was carried out. The organizational and economic characteristics of the enterprise "Smidyuk Academy" were determined; the marketing activity of the sports hall of the FOP "Smidyuk Academy" was evaluated and a marketing research plan was determined; recommendations of communication measures for the implementation of the selected strategy are offered. The results of the research can be used to solve problems related to the marketing strategic management of enterprises working in the field of sports services.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectринок спортивних послугuk
dc.subjectфітнес-центрuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectsports services marketuk
dc.subjectfitness centeruk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.titleУдосконалення маркетингової політики підприємстваuk
dc.title.alternativeImprovement of marketing policy of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorManukhina, Y.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-21uk
local.diplom.targetОсновною метою магістерської роботи є надання рекомендацій щодо підвищення ефективності стратегії і тактики компанії "Академія Смідюка" з метою збільшення обсягу продажів продукту та частки ринку компанії.uk
local.diplom.objectМаркетингова діяльність, стратегія та тактика просування Sumidik Academy на ринку України.uk
local.diplom.predmetТеоретико-методологічні та практичні аспекти, адаптація корпоративної маркетингової стратегії і тактики до мінливих умов зовнішнього середовищаuk
local.diplom.methodЗагальнонаукові та спеціальні методи дослідження (ADL/LC), анкетування, кластерний аналіз, бюджетування та методи оцінки економічного ефекту комунікаційних програм. Інформаційною базою дослідження були статті наукових журналів, наукова література, документи фінансової звітності підприємства, Інтернет-ресурси, монографії.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, K.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Manukhina_Shikovets.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.