Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛойко, В. В.uk
dc.contributor.authorКириченко, О. В.-
dc.date.accessioned2023-09-09T20:23:44Z-
dc.date.available2023-09-09T20:23:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКириченко О. В. Маркетингова стратегія виведення на ринок нової продукції / О. В. Кириченко ; наук. кер. В. В. Лойко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 129.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24551-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингова стратегія виведення на ринок нової продукціїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P129.pdf137,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.