Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВартанова, О. В.-
dc.contributor.authorЕвертовська, Сільвія Кшиштофівна-
dc.date.accessioned2023-08-31T12:58:48Z-
dc.date.available2023-08-31T12:58:48Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationЕвертовська С. К. Проєктування процесу розробки та освоєння нової продукції на підприємстві : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 073 Менеджмент / С. К. Евертовська ; наук. кер. О. В. Вартанова. – Київ : КНУТД, 2023. – 66 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24429-
dc.description.abstractВипускну бакалаврську роботу присвячено дослідженню процесів управління розробкою та освоєнням нової продукції на підприємстві. Вивчено та досліджено процеси розробки інноваційної продукції, а також системи управління цими процесами. Узагальнено досвід управління розробкою та впровадження нової продукції компанією – інноваційним лідером. Проведено аналіз діяльності підприємства в частині інноваційної діяльності. Обґрунтовано ефективні методи управління розробкою та впровадженням нової продукції.uk
dc.description.abstractThe final bachelor's thesis is devoted to researching the processes of managing the development and development of new products at the enterprise. The processes of development of innovative products, as well as the management system of these processes, were studied and researched. The experience of managing the development and introduction of new products by the innovative leader company is summarized. An analysis of the enterprise's activity in terms of innovative activity was carried out. Effective methods of managing the development and introduction of new products are substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнова продукціяuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectзарубіжний досвідuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпродуктова стратегіяuk
dc.subjectальтернативиuk
dc.subjectnew productsuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectforeign experienceuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectproduct strategyuk
dc.subjectalternativesuk
dc.titleПроєктування процесу розробки та освоєння нової продукції на підприємствіuk
dc.title.alternativeDesigning the process of development and development of new products at the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorEvertovska, Silvija-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗМнск(н)-22/колuk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.specialityМенеджментuk
local.diplom.programМенеджменuk
local.contributor.altadvisorVartanova, Olena-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom073_Evertovska_Vartanova.pdf636,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.