Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМоргулець, О. Б.-
dc.contributor.authorАверченко, Артем Віталійович-
dc.date.accessioned2023-08-21T09:26:29Z-
dc.date.available2023-08-21T09:26:29Z-
dc.date.issued2023-06-16-
dc.identifier.citationАверченко А. В. Управління емоціями та враженнями клієнтів (СЕМ) в готельно-ресторанному бізнесі: основні підходи та прийоми : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / А. В. Аверченко ; наук. кер. О. Б. Моргулець. – Київ : КНУТД, 2023. – 68 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24268-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню та аналізу управління емоціями та враженнями клієнтів (СЕМ) на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Дослідження базується на аналізі законів, наукових джерел, експертних думок та практичних прикладів. В роботі розглянуто теоретичні аспекти СЕМ, включаючи вплив емоцій на споживання послуг, важливість створення позитивних вражень та емоційного зв'язку з клієнтами. Також проаналізовано приклади успішних практик управління емоціями в готельно-ресторанній сфері. Запропоновано до впровадження сучасні підходи та прийоми удосконалення управління емоціями та враженнями клієнтів, що покращує результати діяльності підприємства в цілому. Результати роботи можуть бути використані на практиці і можуть допомогти підприємствам готельно-ресторанного бізнесу у розробці стратегій та впровадженні ефективних підходів управління емоціями та враженнями клієнтів для покращення якості обслуговування та збільшення задоволення їхніх клієнтів.uk
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the research and analysis of the management of customer emotions and impressions (СEM) at the enterprises of the hotel and restaurant business. The research is based on the analysis of laws, scientific sources, expert opinions and practical examples. The paper examines the theoretical aspects of СEM, including the influence of emotions on the consumption of services, the importance of creating positive impressions and emotional connection with customers. Examples of successful emotion management practices in the hotel and restaurant sector are also analyzed. Modern approaches and techniques for improving the management of customer emotions and impressions are proposed for implementation, which improves the results of the enterprise as a whole. The results of the work can be used in practice and can help hotel and restaurant businesses in developing strategies and implementing effective approaches to managing emotions and customer impressions to improve service quality and increase the satisfaction of their customers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectуправління емоціямиuk
dc.subjectвраження клієнтівuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectСЕМuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectemotion managementuk
dc.subjectcustomer experienceuk
dc.subjecthotel and restaurant businessuk
dc.subjectEMSuk
dc.subjectemotional stateuk
dc.titleУправління емоціями та враженнями клієнтів (СЕМ) в готельно-ресторанному бізнесі: основні підходи та прийомиuk
dc.title.alternativeCustomer emotions and impressions management (CEM) in the hotel and restaurant business: basic approaches and techniquesuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorAverchenko, Artem-
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБГР-19uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality241 Готельно-ресторанна справаuk
local.diplom.programПідприємництво в готельно-ресторанному бізнесіuk
local.contributor.altadvisorMorgulets, Oksana-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Averchenko_Morgulets.pdfКваліфікаційна бакалаврська робота835,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.