Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24218
Назва: Vector formation of the strategy of innovative development of agrarian enterprises in the conditions of European integration of Ukraine
Інші назви: Формування вектора стратегії інноваційного розвитку аграрних підприємств в умовах європейської інтеграції України
Автори: Turbovets, S.
Ключові слова: аграрні підприємства
євроінтеграція
інноваційний розвиток
інноваційні стратегії
розвиток аграрних підприємств
agrarian enterprises
European integration
innovative development
innovative strategies
development of agrarian enterprises
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Turbovets S. Vector formation of the strategy of innovative development of agrarian enterprises in the conditions of European integration of Ukraine = Формування вектора стратегії інноваційного розвитку аграрних підприємств в умовах європейської інтеграції України [Текст] / S. Turbovets // Менеджмент. - 2022. - Вип. 2 (36). - С. 117-127.
Source: Менеджмент
Короткий огляд (реферат): Основна проблематика вітчизняних аграрних підприємств полягає у нерозумінні або небажанні розуміти обов’язкову взаємоузгодженість загальної бізнес-стратегії із інноваційною стратегією подальшого розвитку. Слід пам’ятати, що стратегія – це зобов’язання щодо набору узгоджених, взаємодоповнювальних політик або поведінки, спрямованих на досягнення конкретної конкурентної мети. Компанії регулярно приділяють значну увагу визначенню власної загальної бізнес-стратегії (сфери діяльності та позиціонування) та аналізу того, як різні функції, такі як маркетинг, операційний менеджмент, фінанси, дослідження і розробки, будуть підтримувати її. Проте фірми рідко формулюють стратегії так, щоб узгодити свої інноваційні зусилля зі своїми бізнес-стратегіями. Без реальної інноваційної стратегії, адаптованої до потенціалу (виробничого, кадрового, ресурсного, фінансового, інших потенціалів фірми), зусилля з удосконалення інновацій можуть легко перетворитися на список широко розрекламованих найкращих практик: поділ науково-дослідних робіт на децентралізовані автономні команди, створення внутрішніх підприємницьких структур, формування корпоративних підрозділів венчурного капіталу, впровадження відкритих інновацій і краудсорсингу та ін. Компанія без інноваційної стратегії не зможе приймати адекватні компромісні рішення та звертати увагу на всі елементи інноваційної системи. Копіювати та втілювати чужу інноваційну систему не є виходом із ситуації. Немає жодної системи, яка однаково добре підходить для всіх компаній або працює за будь-яких обставин. Гіпотеза наукового дослідження полягає у обґрунтуванні методичних рекомендацій щодо векторних напрямів інноваційного розвитку аграрних підприємств в сучасних умовах євроінтеграції. Метою дослідження є обґрунтування особливостей формування векторних напрямів інноваційного розвитку аграрних підприємств. Методологією наукового дослідження є загальнонаукові методи дослідження: порівняння, експертного аналізу, метод групування, системний підхід (щодо вивчення підходів та оцінки ефективності стратегічного управління сільськогосподарським підприємством); методи SWOT-аналізу та побудови матриць (для оцінки чинників впливу зовнішнього і внутрішнього середовища компанії), методи фінансово-економічних показників (для оцінки ефективності стратегічного управління та безпосередньої діяльності досліджуваного підприємства), метод системного аналізу, метод логічного аналізу, економіко-статистичні методи (для обґрунтування результатів дослідження функціонування аграрного підприємства). Сформовано теоретико-методологічні положення управління інноваційним розвитком аграрного підприємства з врахуванням специфіки інновацій в аграрному секторі, розуміння можливостей компанії щодо розвитку та оцінки поточного стану застосування інновацій у діяльності компанії, а також аналіз загального стану науково-інноваційної спроможності економіки та сільського господарства України зокрема.
The main problem of domestic agrarian enterprises lies in the misunderstanding or unwillingness to understand the mandatory compatibility of the general business strategy with the innovative strategy of further development. It should be remembered that strategy is a commitment to a set of coherent, complementary policies or behaviors aimed at achieving a specific competitive goal. Companies regularly devote considerable attention to defining their overall business strategy (scope and positioning) and analyzing how various functions such as marketing, operations management, finance, research and development will support it. However, firms rarely formulate strategies to align their innovation efforts with their business strategies. Without a real innovation strategy adapted to the potential (production, personnel, resource, financial, other potentials of the firm), efforts to improve innovation can easily turn into a list of widely publicized best practices: dividing research and development into decentralized autonomous teams, creating internal entrepreneurial structures, formation of corporate units of venture capital, introduction of open innovations and crowdsourcing, etc. A company without an innovation strategy will not be able to make adequate compromise decisions and pay attention to all elements of the innovation system. Copying and implementing someone else's innovative system is not a way out of the situation. There is no one system that works equally well for all companies or works in all circumstances. The hypothesis of the scientific research consists in substantiating methodological recommendations regarding the vector directions of innovative development of agrarian enterprises in modern conditions of European integration. The purpose of the study is to substantiate the peculiarities of the formation of vector directions of innovative development of agrarian enterprises. The methodology of scientific research is general scientific research methods: comparison, expert analysis, grouping method, systematic approach (regarding the study of approaches and evaluation of the effectiveness of strategic management of an agricultural enterprise); methods of SWOT analysis and construction of matrices (to assess factors affecting the external and internal environment of the company), methods of financial and economic indicators (to assess the effectiveness of strategic management and direct activity of the enterprise under study), method of system analysis, method of logical analysis, economic and statistical methods (to justify the results of the study of the functioning of the agricultural enterprise). The theoretical and methodological provisions for managing the innovative development of an agrarian enterprise were formed, taking into account the specifics of innovations in the agrarian sector, understanding the company's opportunities for development and assessing the current state of the application of innovations in the company's activities, as well as an analysis of the general state of the scientific and innovative capacity of the economy and agriculture of Ukraine in particular.
DOI: 10.30857/2415-3206.2022.2.11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24218
ISSN: 2415-3206
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2022_Issue2(36)_P117-127.pdf211,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.