Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.uk
dc.contributor.authorДухнич, С. Є.-
dc.date.accessioned2023-08-16T11:45:48Z-
dc.date.available2023-08-16T11:45:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДухнич С. Є. Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягу / С. Є. Духнич ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 32.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24201-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P032.pdf142,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.