Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБазилюк, Е. В.uk
dc.contributor.authorКармаліта, А. К.uk
dc.contributor.authorСтрижова, О. П.uk
dc.contributor.authorГорний, П. В.uk
dc.date.accessioned2023-08-08T11:15:14Z-
dc.date.available2023-08-08T11:15:14Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДослідження моделі поведінки користувачів навчальних ресурсів з вивчення програм комп’ютерної графіки [Текст] / Е. В. Базилюк, А. К. Кармаліта, О. П. Стрижова, П. В. Горний // Art and Design. - 2023. - № 2 (22). - С. 83-95.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24147-
dc.description.abstractМета роботи – дослідження досвіду користувачів навчальними ресурсами з вивчення програм комп’ютерної графіки; визначення користувацьких вимог до відповідних навчальних ресурсів. В дослідженні здійснено анкетування і проведено системний аналіз моделі поведінки користувачів навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки (контекстне дослідження); функціональний і ергономічний аналіз навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки. З’ясовано, що електронні навчальні ресурси і сучасні мультимедійні та гіпермедійні технології в освітньому процесі можуть мати різний вплив на навчальні досягнення. Шляхом анкетування користувачів навчальними ресурсами з комп’ютерної графіки встановлено, що робота і навчання в комп’ютерних програмах відбувається не лише за спеціально облаштованими робочими місцями, але й вдома і в громадських місцях, переважно за портативною комп’ютерною технікою, у різних положеннях, що викликає незручності у використанні друкованих навчальних ресурсів. Визначено найбільш поширені способи вивчення нових комп’ютерних програм, переваги і недоліки друкованих навчальних книг з комп’ютерної графіки, а також найбільш ефективні для вивчення нових програм навчальні ресурси, засоби, пристрої, елементи (текстові, візуальні, звукові). Сформовано користувацькі вимоги до навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки. Вперше досліджено модель навчальної поведінки користувачів навчальних ресурсів з комп’ютерної графіки; визначено користувацькі ергономічні та комунікаційні вимоги до відповідних навчальних ресурсів. Практична значущість одержаних результатів полягає в можливості їх використання для розроблення більш ефективних навчальних ресурсів, призначених для вивчення програм з комп’ютерної графіки.uk
dc.description.abstractResearch of user experience with educational resources for studying computer graphics programs; determination of user requirements for relevant educational resources. In the study, a questionnaire and a systematic analysis of the behavior pattern of users of educational resources in computer graphics were carried out (contextual research); functional and ergonomic analysis of educational resources in computer graphics was carried out. It was found that electronic educational resources and modern multimedia and hypermedia technologies in the educational process can have different effects on educational achievements. Through the survey of users of educational resources on computer graphics, it was established that work and learning with the use of computer programs takes place not only at specially equipped workplaces, but also at home and in public places, mostly with portable computer equipment, in various positions, which causes inconvenience in case of using printed educational resources. The most common methods of learning new computer programs, the advantages and disadvantages of printed textbooks on computer graphics, as well as the most effective educational resources, tools, devices, elements (text, visual, sound) for learning new programs are determined. User requirements for educational resources on computer graphics have been formed. For the first time, the model of educational behavior of users of computer graphics educational resources was investigated; user ergonomic and communication requirements for relevant educational resources were defined. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of their application for the development of more effective educational resources intended for studying computer graphics programs.en
dc.languageuk
dc.subjectелектронна книгаuk
dc.subjectелектронні навчальні ресурсиuk
dc.subjectергономікаuk
dc.subjectінтерактивні функціїuk
dc.subjectопитування користувачівuk
dc.subjecte-booken
dc.subjecte-learning resourcesen
dc.subjectergonomicsen
dc.subjectinteractive featuresen
dc.subjectuser surveyen
dc.titleДослідження моделі поведінки користувачів навчальних ресурсів з вивчення програм комп’ютерної графікиuk
dc.title.alternativeResearch of the behavior pattern of users of educational resources for learning computer graphics programs
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBazyliuk, E.en
local.contributor.altauthorKarmalita, A.en
local.contributor.altauthorStryzhova, O.en
local.contributor.altauthorHornyi, P.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 2 (22)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2023.2.8
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2023_N2_P083-095.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.