Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолнцев, С. О.uk
dc.contributor.authorЖигалкевич, Ж. М.uk
dc.contributor.authorЗалуцький, Р. О.uk
dc.date.accessioned2023-08-01T00:16:20Z-
dc.date.available2023-08-01T00:16:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСолнцев С. О. Тенденції розвитку цифрового маркетингу [Текст] / С. О. Солнцев, Ж. М. Жигалкевич, Р. О. Залуцький // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2022. - № 6 (11). - С. 131-141.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24095-
dc.description.abstractУ статті досліджено тенденції розвитку цифрового маркетингу на основі аналізу статистичних даних використання Інтернету та соціальних мереж у 2020-2022 рр. Встановлено, що кількість Інтернет-користувачів в світі та Україні зокрема стрімко зростає. Зроблено припущення, що одним з важелів збільшення користувачів Інтернету став спалах пандемії COVID-19 і карантинні обмеження, пов’язані з нею. Відстежено, що стрімкого розвитку набули й засоби дистанційного зв’язку. Це призвело до актуалізації масової комунікації у мережі Інтернет, де значну роль відіграють соціальні мережі. Соціальні мережі стали плацом для особистого спілкування та потужним інструментом розвитку бізнесу і просування товару. Зазначено, що завдяки величезній базі користувачів таких мереж, як Facebook та Instagram, рекламодавці можуть охопити мільярди потенційних клієнтів. Визначено роль штучного інтелекту та машинного навчання як необхідних інструментів аналізу та обробки великих об’ємів інформації. На основі аналізу соціальних мереж визначено найпопулярніші додатки: Facebook, Telegram – як платформи зручного і швидкого спілкування; Instagram, TikTok – як можливість зручного перегляду медіа-матеріалів; Linkedin – як канал зв’язку між потенційними працівниками і роботодавцями; Twitter – як майданчик обміну думками із широким публічним колом людей шляхом текстових постів тощо. Встановлено, що популярність використання соціальних мереж стала основою для виділення найсучаснішого інноваційного підходу до управління маркетингом – інфлюенсерського маркетингу. Під час вивчення експертних даних щодо основних причини використання Інтернету людьми віком від 16 до 64 років виявлено, що більшість користувачів використовують соціальні мережі як канали підтримки зв’язку з рідними і друзями та як засіб для пошуку нових товарів та вивчення нових брендів. Для підвищення ефективності маркетингу соціальних мереж запропоновано перелік рекомендацій. У висновках виділено десять основних тенденцій цифрового маркетингу та обґрунтовано необхідність подальших досліджень щодо розроблення методів адаптивності до інноваційно-технологічних викликів цифрового середовища.uk
dc.description.abstractThe article studies the development trends of digital marketing based on the analysis of statistical data on the use of the Internet and social networks in 2020-2022. It has been established that the number of Internet users in the world and Ukraine, in particular, is growing rapidly. It is assumed that one of the levers for increasing Internet users was the outbreak of the COVID-19 pandemic and the quarantine restrictions associated with it. It is traced that the means of remote communication have also received rapid development. This led to the actualization of mass communication on the Internet, where social networks play a significant role. Social networks have become a platform for personal communication and a powerful tool for business development and product promotion. It is noted that thanks to the huge user base of networks such as Facebook and Instagram, advertisers can reach billions of potential customers. The role of artificial intelligence and machine learning as necessary tools for analyzing and processing large amounts of information is determined. Based on the analysis of social networks, the most popular applications were identified: Facebook, Telegram – as a platform for convenient and fast communication; Instagram, TikTok – as an opportunity to conveniently view media materials; Linkedin – as a communication channel between potential employees and employers; Twitter – as a platform for exchanging opinions with a wide public circle of people through text posts, etc. It has been established that the popularity of using social networks has become the basis for highlighting the most modern innovative approach to marketing management – influencer marketing. An examination of expert data on the top reasons people aged 16 to 64 use the Internet found that the majority of users utilize social media as a means of keeping in touch with family and friends and as a means of finding new products and exploring new brands. To improve the effectiveness of social media marketing, a list of recommendations is proposed. The conclusions highlight several main trends in digital marketing and substantiate the need for further research on the development methods for expanding adaptability to the innovative and technological challenges of the digital environment.en
dc.languageuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectмаркетинг соціальних мережuk
dc.subjectкористувачіuk
dc.subjectінфлюенсерський маркетингuk
dc.subjectInterneten
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectsocial media marketingen
dc.subjectusersen
dc.subjectinfluencer marketingen
dc.titleТенденції розвитку цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeDevelopment trends of digital marketing
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSolntsev, S. O.en
local.contributor.altauthorZhygalkevych, Zh. M.en
local.contributor.altauthorZalutskyi, R. O.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 6 (11)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2022.6.13
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2022_N6(11)_P131-141.pdf461,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.