Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринчук, Ю. С.-
dc.contributor.authorПовар-Бобровська, І. В.-
dc.date.accessioned2023-07-06T10:30:35Z-
dc.date.available2023-07-06T10:30:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГринчук Ю. С. Роль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємством / Ю. С. Гринчук, І. В. Повар-Бобровська // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 69-70.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23888-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль антикризового маркетингу в системі стратегічного управління підприємствомuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-03-30-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2023_P069-070.pdf214,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.