Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23700
Назва: Бізнес-аналіз ринку нерухомості України
Інші назви: Business analysis of the real estate market in Ukraine
Автори: Шіковець, К. О.
Квіта, Г. М.
Мороз, А. Ю.
Ключові слова: бізнес-аналіз
ринок будівництва житла
маркетингова стратегія
бизнес-анализ
рынок недвижимости жилья
маркетинговая стратегия
business analysis
housing market
marketing strategy
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шіковець К. О. Бізнес-аналіз ринку нерухомості України [Електронний ресурс] / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта, А. Ю. Мороз // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – Вип. 3 (26). – С. 102-107. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/vipusk-26-2020
Source: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Eastern Europe: economy, business and management
Короткий огляд (реферат): У статті проведено бізнес-аналіз ринку будівництва житла в Україні, на основі якого виявлено найбільш перспективні тенденції та проблеми будівництва, проведено дослідження реклами будівельної галузі України на основі опитування експертів та кінцевих споживачів, а також аналізу вторинних джерел. З’ясовано, що новий етап розвитку ринку потребує встановлення та закріплення відносин зі споживачами за рахунок не тільки підвищених вимог до якості та функціональних характеристик продукту, якості обслуговування, підвищення рівня професіоналізму фахівців, але й рекламних комунікацій. Сьогодні є велика необхідність у підтримці зворотного зв’язку будівельних компаній зі споживачем та зміцненні відносин між ними за допомогою інтернет-засобів. З’ясовано, що для формування довготривалих та обґрунтованих відносин зі споживачами необхідною є актуалізація концепції маркетингових відносин, процесів розвитку інформаційних технологій та переосмислення наявних маркетингових стратегій. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в можливості їх застосування в розробленні маркетингових і рекламних стратегій будівельними підприємствами для досягнення більш вигідних позицій на сучасному українському ринку житлової нерухомості.
В статье проведен бизнес-анализ рынка строительства жилья в Украине, на основе которого выявлены наиболее перспективные тенденции и проблемы строительства, проведено исследование рекламы строительной отрасли Украины на основе опроса экспертов и конечных потребителей, а также анализа вторичных источников. Выяснено, что новый этап развития рынка требует установки и закрепления отношений с потребителями за счет не только повышенных требований к качеству и функциональным характеристикам продукта, качеству обслуживания, повышению уровня профессионализма специалистов, но и рекламных коммуникаций. Сегодня есть большая необходимость в поддержке обратной связи строительных компаний с потребителем и укреплении отношений между ними с помощью интернет-средств. Выяснено, что для формирования долговременных и обоснованных отношений с потребителями необходимой является актуализация концепции маркетинговых отношений, процессов развития информационных технологий и переосмысления существующих маркетинговых стратегий. Практическое значение полученных результатов исследования заключается в возможности их применения в разработке маркетинговых и рекламных стратегий строительными предприятиями для достижения более выгодных позиций на современном украинском рынке жилой недвижимости.
The article analyzes the business analysis of the housing construction market in Ukraine. On the basis of which the most promising trends and problems of construction were identified, a study of advertising of the construction industry of Ukraine was conducted on the basis of a survey of experts and end users, as well as an analysis of secondary sources. The construction industry is one of the indicators of the economy overcoming the crisis. Construction is generally understood as: the branch of material production, which creates new, reconstructs the existing fixed assets of industrial and non-industrial purposes (buildings, structures and their complexes); the object under construction, together with the territory for performance of works; the construction process of the building; sphere of activity of the construction organization. There is industrial, energy, hydraulic, transport, rural, housing and civil construction. Important quantitative characteristics of the construction industry are the volume of construction products and the index of construction products. It was found that the new stage of market development requires the establishment and consolidation of relations with consumers due not only to increased requirements for quality and functional characteristics of the product, quality of service, improving the professionalism of professionals, but also advertising communications. Today there is a great need to support the feedback of construction companies with the consumer, and strengthen the relationship between them through the Internet. It was found that the formation of long-term and sound relationships with consumers requires updating the concept of marketing relations, information technology development processes, and rethinking existing marketing strategies. The scientific novelty of the obtained results of the research lies in the complex consideration of advertising tendencies of the Ukrainian market of construction of residential complexes in view of the perspective of development of the researched market. The most important tools for the formation and formation of a long-term position of the company in the market are the processes of information technology development, updating the concept of marketing relations, advertising communications and more. The practical significance of the results of the study lies in the possibility of their application in the development of marketing and advertising strategies by construction companies, to achieve a more favorable position in the modern Ukrainian residential real estate market.
DOI: 10.32782/easterneurope.26-17
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23700
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2518-1971 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20230620_301.pdf265,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.