Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBulhakova, T. V.en
dc.contributor.authorQiao, Danen
dc.contributor.authorLu, Yingjianen
dc.date.accessioned2023-05-27T22:49:01Z-
dc.date.available2023-05-27T22:49:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBulhakova T. V. Interior design principles of inclusive preschools = Принципи дизайну інтер'єру інклюзивних дошкільних закладів [Текст] / T. V. Bulhakova, Qiao Dan, Lu Yingjian // Art and Design. - 2023. - № 1 (21). - С. 14-24.uk
dc.identifier.issn2617-0272-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23446-
dc.description.abstractМетою даного дослідження є виявлення принципів формування інтер'єру інклюзивного дошкільного закладу для дітей віком 3-6 років на основі аналізу сучасних ідей інклюзивного дизайну дитячого садка та досліджень дитячої поведінкової психології. У роботі використовуються такі теоретичні та спеціальні методи дослідження: аналіз літературних джерел та нормативної літератури з тематики досліджень, порівняльний аналіз проектів, що реалізуються в рамках інклюзивних дитячих садків, методи систематизації, синтезу та узагальнення отриманих даних. Виявлено шість основних принципів формування інтер'єру інклюзивного дошкільного закладу для дітей 3-5 років, засновані на поведінковій психології дітей, а також аналізі сучасної практики проектування внутрішнього простору дитячих садків. Це "принцип відкритості", "принцип відмінності", "принцип творчості", "принцип безпеки", "принцип веселощів", "принцип природності". На підставі даних принципів надалі може бути розроблена сучасна методика дизайну інтер'єру інклюзивних дитячих садків, яка включатиме певний набір прийомів у рамках кожного принципу, а результатом буде простір для дітей, що дає почуття безпеки, комфорту, зацікавленості і сприяє всебічному гармонійному розвитку дитини. Виявлено принципи дизайну інтер'єру інклюзивних дошкільних закладів, які допоможуть дизайнерам у створенні гармонійного простору інклюзивного дитячого садка для всебічного розвитку особистості дитини. Дане дослідження сприяє подальшому розвитку дизайну інтер'єру інклюзивних дитячих садків з урахуванням нових потреб суспільства у сучасних умовах. Результати цього дослідження можуть бути використані у практиці дизайну інтер'єру інклюзивних дитячих садків та учбовому проєктуванні студентів за освітньою програмою "Дизайн середовища".uk
dc.description.abstractThe aim of this study is to identify the principles of shaping the interior of an inclusive preschool for children aged 3-6 years based on an analysis of modern ideas of inclusive kindergarten design and research in child behavioral psychology. The following theoretical and specialized research methods are used in this study: analysis of literary sources and normative literature on the research topic, comparative analysis of projects implemented within the framework of inclusive kindergartens, and methods of systematization, synthesis, and data generalization. The study has identified six fundamental principles for shaping the interior of an inclusive preschool for children aged 3-6 years. These principles are based on both child behavioral psychology and modern practices in designing kindergarten interiors. The identified principles are the “principle of openness”, “principle of difference”, “principle of creativity”, “safety principle”, “principle of fun”, and “principle of naturalness”. By utilizing these principles, a modern methodology for interior design of inclusive kindergartens can be developed, which will include specific techniques for each principle. The outcome will be a space that provides children with a sense of security, comfort, interest and contributes to their overall harmonious development. The study presents the principles for interior design of inclusive preschools, which will aid designers in creating a harmonious and inclusive kindergarten space that supports the comprehensive development of a child's personality. This study advances the development of interior design for inclusive kindergartens, taking into account new societal needs in modern conditions. The findings of this research have practical implications for the field of interior design in inclusive kindergartens as well as for students in the Environmental Design program. The identified principles can serve as a guide for designers in creating a harmonious and inclusive space that promotes the comprehensive development of children.en
dc.languageen-
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectінтер'єрuk
dc.subjectінклюзивний дошкільний закладuk
dc.subjectдитячий садокuk
dc.subjectпринципи дизайну інтер'єруuk
dc.subjectdesignen
dc.subjectinterioren
dc.subjectinclusive preschool institutionen
dc.subjectkindergartenen
dc.subjectinterior design principlesen
dc.titleInterior design principles of inclusive preschoolsen
dc.title.alternativeПринципи дизайну інтер'єру інклюзивних дошкільних закладів-
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorБулгакова, Т. В.uk
local.contributor.altauthorЦяо, Данuk
local.contributor.altauthorЛу, Інцзяньuk
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 1 (21)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2023.1.1-
local.subject.method0-
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artdes_2023_N1_P014-024.pdf629,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.