Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПапенко, Л. М.-
dc.contributor.authorНишенко, О. В.-
dc.date.accessioned2023-05-17T10:46:07Z-
dc.date.available2023-05-17T10:46:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПапенко Л. М. CRM-технології як інструмент управління ВНЗ / Л. М. Папенко, О. В. Нишенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 247-252.uk
dc.identifier.issn1813-6796-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23350-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні і практичні питання використання CRM-технологій у маркетинговій діяльності вищого навчального закладу. Розкрито сутність та основні теоретичні положення CRM. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні необхідності та ефективності впровадження CRM-системи в діяльність ВНЗ. Результати дослідження за їх практичного використання сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності освітньої установи.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются теоретические и практические вопросы использования CRM-технологий в маркетинговой деятельности высшего учебного заведения. Раскрыта сущность и основные теоретические положения CRM. Научная новизна заключается в обосновании необходимости и эффективности внедрения CRM-системы в деятельность вузов. Результаты исследования при их практическом использовании способствуют повышению конкурентоспособности образовательного учреждения.ru
dc.description.abstractThe theoretical and practical issues of using CRM-technologies in the marketing activities of the University are discussed in this article. The essence and the main theoretical positions of CRM are revealed. The scientific newness consists of substantiation necessity and effectiveness introduction of the CRM-system in universities' activities. The practical using results of the study will promote increase competitive ability in the educational institution.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпослугиuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectCRM-системаuk
dc.subjectCRM-технологіїuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectпрограмне рішенняuk
dc.subjectуслугиuk
dc.subjectклиентuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectCRM-технологииuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectпрограммное решениеuk
dc.subjectservicesuk
dc.subjectclientuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectCRM-systemuk
dc.subjectCRM-technologiesuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectsoftware resolveuk
dc.titleCRM-технології як інструмент управління ВНЗuk
dc.title.alternativeCRM-технологии как инструмент управления вузомuk
dc.title.alternativeCRM-technologies as the instrument of University managementuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНишенко, Е. В.-
local.contributor.altauthorPapenko, L. M.-
local.contributor.altauthorNyshenko, O. V.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну-
local.sourceBulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design-
local.source.numberТематичний випуск-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-10-03-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України-
Розташовується у зібраннях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efect_2014_P247-252.pdf234,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.