Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23343
Назва: | Системний підхід до оцінки ринку освітніх послуг України |
Інші назви: | Системный подход к оценке рынка образовательных услуг в Украине Systematic approach to assessing the education market Ukraine |
Автори: | Шіковець, К. О. Квіта, Г. М. |
Ключові слова: | ринок освітніх послуг системний підхід концепція КУРСОР+ рынок образовательных услуг системный подход концепция КУРСОР+ education market systematic approach the concept of CURSOR+ |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Шіковець К. О. Системний підхід до оцінки ринку освітніх послуг України / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 193-199. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи полягає в дослідженні факторів, що впливають на якість розвитку ринку освітніх послуг в Україні, на основі застосування системного підходу та системно-ситуаційної моделі розвитку. Методика дослідження ринку освітніх послуг базується на застосуванні концепції "КУРСОР+", яка, має такі складові: системно-ситуаційну модель розвитку; проблемно-діагностичну модель об’єкта; модель універсуму станів об’єкта; модель універсуму знань про стани об’єкту. Основні положення цієї концепції адаптовані до нового об’єкта моделювання – ринку освітніх послуг. Результати застосування концепції "КУРСОР+" дозволять систематизувати соціально-економічні фактори розвитку ринку освітніх послуг. Наукова новизна полягає у застосуванні концепції "КУРСОР+" до дослідження ринку освітніх послуг, що дозволить розкрити сутність цього ринку як соціально-економічної системи і надасть комплексну оцінку економічним явищам і процесам, які виникають на ньому. Практична значимість полягає у дослідженні соціально-економічних функцій ринку, які пов'язані з професійною підготовкою кадрів. Цель работы заключается в исследовании факторов, влияющих на качество развития рынка образовательных услуг в Украине, на основе применения системного подхода и системно-ситуационной модели развития. Методика исследования рынка образовательных услуг основана на применении концепции "КУРСОР+", которая имеет следующие составляющие: системно-ситуационную модель развития; проблемно-диагностическую модель объекта; модель универсума состояний объекта; модель универсума знаний о состояниях объекта. Основные положения этой концепции адаптированы к новому объекту моделирования – рынку образовательных услуг. Результаты применения концепции "КУРСОР+" позволят систематизировать социально-экономические факторы развития рынка образовательных услуг. Научная новизна заключается в применении концепции "КУРСОР+" к исследованию рынка образовательных услуг, что позволит раскрыть сущность этого рынка как социально-экономической системы и предоставит комплексную оценку экономическим явлениям и процессам, которые возникают на нем. Практическая значимость заключается в исследовании социально-экономических функций рынка, связанных с профессиональной подготовкой кадров. Purpose the aim of work the study of factors affecting the quality of the educational services market in Ukraine on the basis of a systematic approach and system-situational model development. Methodology of research education market based on the application of the concept of "CURSOR+" which has the following components: system-situational model development; problem-diagnostic model object; model of the universe states of the object; model of the universe of knowledge about the state of the object. The main provisions of this concept adapted to the new object modeling – the education market. Findings of results the concept of "CURSOR+" will organize socio-economic factors of the educational market. Originality a application of the concept of "CURSOR+" to study the education market, which will reveal the nature of the market as a socio-economic system and provide a comprehensive assessment of economic phenomena and processes that occur in it. Practical meaningfulness consists in the study of social and economic functions of the market that related to professional training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23343 |
ISSN: | 1813-6796 |
Розташовується у зібраннях: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Efect_2014_P193-199.pdf | 308,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.